فونیکسریمکسبهتام

شهردار تهران:

ساخت ادامه بزرگراه صیادشیرازی به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

دور برگردان‌ غیرهمسطح‌ بزرگراه مدرس‌ تا پایان شهریور بهره‌برداری می‌شود

عصر خودرو- شهردار تهران با بیان اینکه طول ادامه بزرگراه صیادشیرازی ۱۳۰۰ متر است، گفت: برای این پروژه ۴۰ میلیارد تومان اعتبارات در نظر گرفته شده است.وی گفت: روگذر‌ بزرگراه مدرس با ۲۲ میلیارد تومان اعتبارات تا آخر شهریور بهره‌برداری می شود.

ساخت ادامه بزرگراه صیادشیرازی به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی افشانی شهردار تهران صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌ ادامه اتوبان صیاد شیرازی‌ با حضور در جمع خبرنگاران گفت: طول در دست اجرای این پروژه 1300 متر است که در مجموع شامل اتصالات‌ به بزرگراه‌ امام علی(ع) و ارتش است و به همراه رمپ‌ و‌ لوپ‌هایی که قبلاً بخشی از آنها افتتاح شد و بخشی دیگر هم در آینده افتتاح می‌شود، تمام پروژه‌ را در بر می‌گیرد.
    وی تصریح کرد: مهمترین‌ قطعه همین 1300 متر است که ادامه بزرگراه صیادشیرازی است و آنطور که مدیر پروژه قول داده است، تا 31 شهریور افتتاح خواهد شد.

    شهردار تهران ادامه داد: برای این 1300 متر 40 میلیارد تومان اعتبارات در نظر گرفته شده است و مجموعه پروژه‌ حدود 126 میلیارد تومان هزینه دارد.

    وی افزود: طبق گزارشات این پروژه 81 درصد پیشرفت‌ فیزیکی داشته و 19 درصد دیگر باقی مانده است.

    افشانی در خصوص وضعیت بانک شهر اظهار کرد: اعضای هیئت مدیره  را معرفی کردیم و الان در حال بررسی صلاحیت اعضای هیئت مدیره معرفی شده هستیم. به محض اینکه هیئت مدیره تعیین شود، جلسه می‌گذارم و مدیر عامل را تعیین می‌کنم.

    محمدعلی‌ افشانی شهردار تهران در حاشیه بازدید از روگذر‌ بزرگراه‌ مدرس‌ که ترافیک شمال به جنوب مدرس‌ را به سمت جنوب به شمال مدرس هدایت می‌کند، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: این دور برگردان غیر هم سطح‌ خودروها‌ را به سمت پارک وی‌ و یا الهیه‌ هدایت می‌کند و 22 میلیارد تومان برای آن اعتبارات در نظر گرفته شده است.

    شهردار تهران با بیان اینکه طول این روگذر‌ 450 متر است اظهار کرد: این پروژه در عین حال این که از لحاظ حجم کوچک است ولی در وضعیت ترافیک و سهولت تردد خودروها بسیار اثرگذار است؛ زیرا خودروها برای دور زدن در مسیر شمال به جنوب بزرگراه مدرس باید 2 کیلومتر پایین‌تر می‌رفتند ولی الان با این رو گذر‌ کسانی که می‌خواهند وارد الهیه‌ و یا پارک‌ وی‌ شوند از همین نقطه می‌توانند دور بزنند. اگر مشکلی پیش نیاید پروژه روگذر تا آخر شهریور‌ به بهره‌برداری می‌رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو