فونیکسریمکسبهتام

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ونزوئلا:

خودروی رهام آغازگر تحولی بزرگ در صنعت خودروی ایران و سایپا خواهد بود

عصر خودرو- سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور ونزوئلا گفت: خودروی رهام به زودی وارد بازار خواهد شد آغازگر تحولی بزرگ در صنعت خودروی ایران و سایپا خواهد بود.

خودروی رهام آغازگر تحولی بزرگ در صنعت خودروی ایران و سایپا خواهد بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز ،  مصطفی علایی در جریان بازدید جمعی از سفرای جمهوری اسلامی ایران از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: بازدید از محصولات جدید سایپا به من انگیزه زیادی داد و سایپا با محصولات جدید خود می تواند تحولی عظیم در خودروسازی ایران را رقم بزند.

    وی گفت: از مرکز تحقیق و توسعه و متخصصان و مهندسان ایرانی سایپا که با خلاقیت خودروی رهام را طراحی کردند، قدردانی می کنم و قطعا" ذهنیت منفی مردم در خصوص پراید با ورود خودروی جدید رهام به بازار تغییر خواهد کرد و مردم به خودروی تولید داخلی مانند رهام سایپا افتخار خواهند کرد.

    علایی تاکید کرد: مردم دوست دارند که خودروی ایرانی سوار شوند که شیک و برخوردار از استانداردهای جهانی و اروپایی باشد و به نظر می رسد خودروی رهام در سطح استانداردهای جهانی است و می تواند با خودروهای خارجی در بازارهای بین المللی رقابت کند.

    سفیر جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا بیان کرد: صادرات خودرو و صادرات خدمات فنی و مهندسی خودرو از دو جهت برای کشور ما اهمیت دارد، اول از بعد ملی و اینکه افتخار ماست که خودروی ایرانی به بازارهای جهانی راه پیدا کند، چه به کشورهای همسایه و یا کشورهای آمریکای لاتین مثل ونزوئلا و در وهله دوم صادرات خودرو به جهت اقتصادی به نفع کشور ماست و با تولید بیشتر، سود و اشتغال بیشتری نصیب کشورمان خواهد شد که این اتفاق در کشور ونزوئلا انجام شده است.

    علایی تصریح کرد: صنعت خودروی ایران از جمله گروه خودروسازی سایپا به بازار ونزوئلا راه پیدا کرده و در این کشور خودروی ایرانی تولید می شود که امیدواریم با احیای مجدد، خودرو و قطعات خودرویی با شتاب بیشتری در ونزوئلا تولید شوند.

    وی تنها راه مقابله با تحریم ها را امیدواری به آینده، خلاقیت، کوشش و یافتن راه هایی که وابستگی کمتری به خارج دارد، دانست و گفت: با خوداتکایی و استفاده از روش های خلاقانه توان عبور از تحریم ها را خواهیم داشت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو