فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان:

بافقی ها، یک ماه برای بیمه کردن موتورسیکلت خود مهلت دارند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی بافق با تاکید بر لزوم بیمه کردن موتورسیکلت ها از سوی مالکان آنها گفت: موتور سواران بافقی، یک ماه برای اقدام در این زمینه، مهلت دارند.

بافقی ها، یک ماه برای بیمه کردن موتورسیکلت خود مهلت دارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمد کمالی  افزود: پس از این مهلت مقرر، وسایل نقلیه فاقد بیمه، توقیف و روانه پارکینگ می شوند.
    وی، بافق را شهر موتورسواران خواند و با بیان اینکه راکبان آنها اغلب ،جوان و رفتارهای ناهنجار و خطرناک دارند از صاحبان موتورسیکلت خواست برای جبران خسارات ناشی از تصادف، وسیله نقلیه خود را حتما بیمه کنند.
    فرمانده انتظامی بافق، رقم حق بیمه را 70 الی 80 هزار تومان به صورت هر دو ماه یکبار اعلام کرد و افزود: در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی اعم از سرقت، تصادف و غیره، دارندگان این خودرو می توانند از طریق بیمه، خسارات لازم را دریافت کنند.
    وی همچنین از موتورسیکلت سوارانی که وسیله نقلیه آنها بعلت تخلفات رانندگی در پارکینگ نگهداری می شود خواست ابتدا ضمن بیمه کردن وسیله نقلیه خود، اقدامات لازم برای ترخیص آن را انجام دهند.
    به طور متوسط 75 درصد خانواده های بافقی، یک موتورسیکلت دارند که نسبت به سایر شهرستان های استان به نسبت جمعیت، بیشترین رقم است.
    مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی یزد قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط