فونیکسریمکسبهتام

پراید سرقتی پس از برخورد با چند خودرو متوقف شد

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از دستگیری دو سارق سابقه‌دار در عملیات تعقیب و گریز خبر داد؛‌ در این تعقیب و گریز، خودروی سارقان پس از برخورد با چند خودروی شهروندان و نهایتاً جدول حاشیه خیابان متوقف شد.

پراید سرقتی پس از برخورد با چند خودرو متوقف شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ مجتبی سهرابی منش با اشاره به دستگیری 2 سارق سابقه‌دار پس از شلیک 5 گلوله ماموران، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 21 اول مرداد ماه، یکی از گشتی‌های موتوری کلانتری 127 نارمک، حین گشت‌زنی‌های معمول خود متوجه یک پراید مشکوک می‌شود که 2 پسر جوان در آن نشسته و خودرو در کنار خیابان در حالی که درب موتور آن باز بوده متوقف شده بود.

    رئیس کلانتری 127 نارمک ادامه داد: گشتی پلیس با استعلام شماره پلاک خودرو متوجه می‌شود که پراید مذکور سرقتی است ولی زمانی که به خودرو نزدیک می‌شود تا بررسی‌های بیشتر را انجام دهد، یکی از دو سرنشین خودرو به محض دیدن پلیس با پای پیاده و دیگری در همان حالی که درب موتور خودرو باز بود، با پراید سرقتی اقدام به فرار می‌کند.

    وی با بیان اینکه گشتی پلیس در حین استعلام پلاک خودرو، درخواست نیروی کمکی کرده بود افزود: با توجه به فرار هر دو سرنشین، گشتی پلیس اقدام به تعقیب خودروی سرقتی می‌کند ولی راننده خودرو با حرکات مارپیچ، قصد فرار از دست پلیس را دارد و در حین فرار به چندین خودروی در حال حرکت نیز آسیب وارد می‌کند.

    سهرابی‌منش گفت: در این شرایط گشتی پلیس مجبور به استفاده از سلاح شده و مجبور به شلیک 5 گلوله هوایی می‌شود و در نهایت خودروی پراید پس از برخورد با جدول حاشیه خیابان متوقف شده و سرنشین آن دستگیر می‌شود.

    رئیس کلانتری 127 نارمک با بیان اینکه متهم دیگر نیز در همان حین توسط نیروی کمکی دستگیر می‌شود افزود: پس از انتقال هر دو متهم به کلانتری مشخص می‌شود هر دو دارای سابقه سرقت بوده و با خودروهای سرقتی، اقدام به سرقت لوازم داخلی خودروهای دیگر کرده و پس از چند فقره سرقت خودروهای سرقتی را رها می‌کردند و دست به سرقت یک خودرو دیگر می‌زدند.

    به گفته وی در حال حاضر هر دو متهم در اختیار پلیس آگاهی بوده تا بررسی‌های دقیق‌تر در خصوص این پرونده انجام شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو