فونیکسریمکسبهتام

شهروندان از خودروهای مسافربر شخصی استفاده نکنند

عصر خودرو- - سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از آغاز اجرای طرح ساماندهی ایستگاه های تاکسی به منظور جلوگیری از فعالیت های مسافربرهای شخصی در این شهر خبر داد و گفت: شهروندان برای تردد از خودروهای مسافربر، غیر از تاکسی استفاده نکنند.

شهروندان از خودروهای مسافربر شخصی استفاده نکنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان روز چهارشنبه افزود: همزمان با برگزاری جلسه و هماهنگی های صورت گرفته با فرماندهی پلیس راهور، طرح ویژه ساماندهی و انضباط بخشی ایستگاه های تاکسی و جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی در ایستگاه های مهم و پر تردد قزوین به اجرا گذاشته شد.
    این مسئول اضافه کرد: طرح یاد شده با هدف حفظ نظم در ایستگاه های مهم شهری، ارائه خدمات مناسب به مسافران و شهروندان و حمایت از رانندگان تاکسی به اجرا درآمده و پلیس راهور نیز در راستای اجرای آن با این سازمان همکاری می کند.
    عرشیان با بیان اینکه مسافربرهای شخصی به عنوان شغل دوم خود اقدام به جا به جایی مسافران کرده و باعث کاهش درآمد تاکسیرانان می شوند، اظهار داشت: در همین راستا مقرر شد ابتدا برخی ایستگاه های مهم و پر تردد مانند چهارراه ولیعصر (عج)، بازار، 22 بهمن و میدان آزادی، تحت پوشش این طرح قرار گیرند.
    سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه از این پس از فعالیت مسافربرهای شخصی در ایستگاه های پرتردد جلوگیری به عمل خواهد آمد، گفت: دریافت کرایه بیش از حد متعارف، بروز مشکلات و ناهنجاری های اخلاقی و نیز نامشخص بودن وضعیت اشیای به جا مانده در خودرو از جمله معضلات مسافربرهای شخصی بوده در حالی که به علت نظارت سازمان تاکسیرانی بر عملکرد تاکسیرانان، همواره شهروندان با خاطری آسوده در سفرهای درون شهری از تاکسی استفاده می کنند.
    عرشیان در پایان افزود: با توجه به اینکه تاکسی ایمن ترین وسیله حمل و نقل و تاکسیران امین مردم است این سازمان به طور جدی بر عملکرد تاکسیرانان نظارت داشته و از شهروندان نیز می خواهد تا از خودروهای شخصی مسافربر استفاده نکنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط