فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد

ترافیک پرحجم در ورودی‌های تهران

لزوم استفاده از عینک آفتابی مناسب در هنگام رانندگی

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در محورهای ساوه، پاکدشت و قم به سمت تهران خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران نیز سنگین گزارش شده است.

ترافیک پرحجم در ورودی‌های تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر تهران در مسیرهای آزادراهی و قدیم ساوه ـ تهران، پاکدشت ـ تهران و همچنین آزادراه قم ـ تهران پرحجم گزارش شده است.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در آزادراه قزوین ـ کرج محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و در ادامه آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیز ترافیک سنگین است.

    وی به بارش پراکنده باران در اغلب محورهای استان‌های مازندران و گلستان پرداخت و گفت: سطح جاده‌های استان‌های گلستان، گیلان و مازندران لغزنده است، از این رو رانندگان باید با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مجاز رانندگی کنند.

    این مقام ارشد راهور ناجا در خصوص رانندگی در هوای گرم و تابش نور خورشید اظهار داشت: گرمای هوا و رانندگی در مسیرهای یکنواخت و تابش نور خورشید می‌تواند خستگی و خواب‌آلودگی را زودتر بر فرد عارض کند؛ بنابراین مقتضی است که رانندگان زمان‌های توقف را بیشتر لحاظ کرده و به میزان کافی استراحت کنند.

    وی با تأکید بر این مطلب که در روزهای اخیر شاهد تصادفاتی بودیم که به علت تابش نور خورشید با زاویه مستقیم در چشم رانندگان در ابتدای صبح و هنگام غروب به وقوع پیوسته است از رانندگان خواست که حتماً از تجهیزات و عینک‌های آفتابی مناسب استفاده کنند.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پاسخ به پرسش دیگر فارس در مورد محورهای مسدود کشور اعلام کرد: اولنگ ـ شاهرود، دیزین ـ شمشک، دره‌شهر ـ پلدختر، شوش ـ فتح‌المبین، کمربندی آذرشهر ـ پل غله، گیوی ـ خلخال و خلخال ـ اسالم به دلیل عدم ایمنی کافی مسدود است.

    وی خاطرنشان کرد: محور ایلام ـ اسلام‌آباد در محدوده تونل اربعین به دلیل رفع نقص روشنایی سیستم و تهویه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو