فونیکسریمکسبهتام

چهارمحال و بختیاری ساخت قطعه ضربه گیر خودرو را برعهده گرفت

عصر خودرو- یکی از قطعه های مورد نیاز خودروسازان کشور در بخش سخت افزاری ضربه گیر است که اکنون این قطعه فقط در چهارمحال و بختیاری تولید می شود و به نوعی این استان عهده دار تولید این قطعه برای صنعت خودرو در کشور شده است.

چهارمحال و بختیاری ساخت قطعه ضربه گیر خودرو را برعهده گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، با وجود تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران به ویژه در صنعت خودروسازی، از این پس روند قطعه سازی خودرو در چهارمحال و بختیاری می تواند بخشی عمده ای از این خلاء را پر کند.
    اکنون نخستین کارخانه تولید عایق و ضربه گیر خودرو شهرستان بروجن با انعقاد قرارداد 200 میلیارد ریالی، متعهد به ساخت قطعات مختلف انواع عایق و ضربه گیر خودروهای ساخت داخل شده است.
    مدیرعامل مجتمع صنایع کاسپین پلیمر چهارمحال و بختیاری از مشارکت بنیاد برکت در راه اندازی و توان سازی این مجتمع تولیدی طی دو سال گذشته خبر داد و گفت: این مجتمع امسال ثبت سفارش و تولید 40 قطعه حساس و ضربه گیر انواع خودرو برای خودروسازان کشور را متعهد شده است.
    احمد مختار افزود: امسال با برنامه ریزی انجام شده ، 500 تن محصول تولیدی با کیفیت و استاندارد جهانی از سوی این مجتمع تحویل خودروسازان خواهد شد.
    مدیرعامل مجتمع صنایع کاسپین پلیمر چهارمحال و بختیاری از آغاز عملیات اجرای فاز دوم ساخت تولید مواد اولیه مجتمع خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریالی و خرید تجهیزات نوین کارگاهی از کشور آلمان، تا پایان امسال میزان تولید محصولات این مجتمع به یکهزار و 500 تن افزایش خواهد یافت.
    مختار گفت: به کارگیری قطعات ضربه گیر در سپر، صندلی ها و صندوق عقب خودرو، خسارت جانی در هنگام تصادفات جاده ای بطور محسوس کاهش می یابد.
     هم اکنون 21 شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال است که حدود 14هزار خانوار معادل 45هزارنفر از جمعیت استان از درآمد شهرکهای صنعتی ارتزاق می شود.
    شهرستان بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط