فونیکسریمکسبهتام

سرقت از خانه نازی‌آبادی‌ها برای خرید خودروی لوکس

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد از دستگیری سارقی که برای خرید خودرویی لوکس اقدام به سرقت از منازل کرده بود، خبر داد.

سرقت از خانه نازی‌آبادی‌ها برای خرید خودروی لوکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ رسول جهانی دراین باره گفت: حوالی ساعت 11:30 شب گذشته در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران از وقوع یک فقره درگیری بین آقا و خانمی در یک مجتمع مسکونی در محله نازی آباد خیابان مطلع شدند و پس از حضور در محل خانمی به آنها مراجعه و در حالیکه زخم و جراحتی سطحی نیز روی بدنش وجود داشت به ماموران اعلام کرد که یک سارق منزل از دستش فرار کرده است.

    جهانی با بیان اینکه این زن مدیر ساختمان بود، گفت: شاکی در اظهارات خود به ماموران گفت که در خانه بودم که یکی از ساکنان زنگ زد و گفت فرد غریبه ای را  جلوی واحد طبقه اول دیده ام که سریعا به پایین آمدم و دیدم جوانی کیف به دست در حال خروج از آپارتمان است که وقتی علت حضورش را پرسیدم مرا هل داد و به سمت من حمله ور شد. در ادامه  براساس مشخصات اعلامی این خانم ، اقدامات ماموران کلانتری به جریان افتاد و متهم 24 ساله انتهای کوچه در حالیکه کیف بزرگی در دستانش داشت شناسایی و دستگیر شد.

    وی با اشاره به بازرسی از کیف متهم گفت: از داخل کیف سارق مقدار زیادی طلاجات به قیمت حدودی 100 میلیون تومان و نیز یک دستگاه هارد کامپیوتر و مدارک هویتی کشف و ضبط شد.

    رئیس کلانتری 130 نازی آباد با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد در بازجویی های اولیه اعتراف کرد از طریق بالکن وارد طبقه اول و پس از شکاندن قفل، وارد واحد مسکونی شده است. همچنین اعتراف کرد که در طول ماه گذشته نیز از یکی دیگر از واحدهای آن ساختمان سرقت کرده بود.

    جهانی انگیزه متهم از سرقت را خرید خودرو لوکس اعلام کرد و گفت: این فرد که به گفته خودش عاشق خودروهای گرانقیمت است قصد داشته با سرقت های سریالی بتواند یک خودروی لوکس بخرد، میزان علاقه متهم به این خودروها به قدری بوده که هر جا خودروی لوکس مدل بالا می دید از راننده آن درخواست می کرد با خودرو عکس بگیرد.

    به گفته رئیس کلانتری 130 نازی آباد متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام ادامه تحقیقات با هماهنگی قضایی در اختیار پایگاه هفتم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو