فونیکسریمکسبهتام

اسکوترهای برقی به ناوگان اوبر اضافه می‌شوند

عصر خودرو- شرکت اوبر می‌خواهد با تولید اسکوترهای برقی و افزودن آن به ناوگان حمل و نقل شهر سان فرانسیسکو، به حفظ محیط زیست، افزایش سودآوری و تصرف بیشتر بازار این شهر بزرگ بپردازد.

اسکوترهای برقی به ناوگان اوبر اضافه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا  ، شرکت اوبر (Uber) یک سرویس آنلاین درخواست خودرو و تاکسی مستقر در سان فرانسیسکو ایالات متحده آمریکاست. کاربران با نصب و عضویت در اپلیکیشن مخصوص گوشی هوشمند قادر خواهند بود با یافتن و تماس با نزدیکترین راننده، به مقاصد و موقعیت مورد نظر خود سفر کنند.

    حالا تازه ترین گزارش های منتشر شده نشان می دهد که اوبر درصدد افزایش سهم خود در بازار شهرهای بزرگی همچون سان فرانسیسکوی آمریکاست و بدین منظور درحال توسعه سرمایه گذاری هایش برای گسترش استفاده از خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست همچون خودروهای خودران، برقی و الکتریکی و هیبریدی است. حالا اوبر با افزودن دوچرخه و اسکوترهای برقی می خواهد چرخه حمایت خود از محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی شهروندان را تکمیل کند.

    اوبر با خرید شرکت تولید اسکوترهای برقی جامپ و درخواست مجوز برای تردد این وسائل نقلیه سبک و پاک در ناوگان خود در شهر سان فرانسیسکو، به دنبال تصرف بازار حمل و نقل در این شهر بزرگ است.

    از آنجایی که اوبر در چندین ماه گذشته با چالش های زیادی همچون تصادف خودروهای خودران مواجه شده بود، حالا می تواند با اضافه کردن این وسائل نقلیه سبک و پاک به محبوبیت خود بیفزاید و به اهداف بلندپروازانه خود دستیابی پیدا کند.

    آژانس حمل‌ونقل شهری سان فرانسیسکو (SFMTA) گزارش داده است که 12 شرکت از جمله اوبر ( Uber ) و لیفت (Lyft ) برای کسب مجوز برای افزودن اسکوترهای برقی به ناوگان حمل و نقل خود رقابت می کنند و در صورت دریافت مجوز می توانند خدمات  نوینی را به شهروندان و مشتریان خود ارائه دهند.

    استارتاپ جامپ که به تولید اسکوترهای برقی قرمز رنگ و بی سر و صدایی که مصرف باتری بسیار کمی نیز دارد می پردازد، توسط شرکت اوبر خریداری شد تا بتواند گام بلندی برای تصاحب و پیروزی در میدان رقابت با سایر شرکت های رقیب بردارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو