فونیکسریمکسبهتام

بنزین «۲۱۵۱»

تولید یکی از باکیفیت ترین بنزین های جهان با تکیه بر توان داخلی

عصر خودرو- فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان این‌که پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس نماد کوشش مهندسان ایرانی در سخت‌ترین شرایط تحریم است، گفت: شرایط امروز ما سخت‌تر از دوران دفاع مقدس نیست و خوشبختانه در حوزه‌های مهم اقتصادی پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

تولید یکی از باکیفیت ترین بنزین های جهان با تکیه بر توان داخلی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سردار عبادالله عبداللهی روز پنجشنبه (هفتم تیرماه) در مراسم افتتاح رسمی فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، با اشاره به این‌که پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به شمار می‌رود، گفت: خوشبختانه این طرح با تلاش بخش‌خصوصی، مهندسان و مشاوران در سال 97 به ثمر رسید.

    وی با تاکید بر این‌که اگر وحدت رویه داشته باشیم بر مشکلات پیروز می‌شویم، افزود: شرایط امروز ما سخت‌تر از دوران دفاع مقدس نیست و خوشبختانه در حوزه‌های مهم اقتصادی پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

    فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با تاکید بر این‌که در جنگ اقتصادی جوانان موفق بوده‌اند، گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از نیروهای این پالایشگاه را مهندسان و کارگران جوان تشکیل می‌دهند.

    فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا اظهار کرد: در سال 97 بر اساس اولویت 40 پروژه با رقمی بالغ بر 120 هزار میلیارد تومان در دست اجرا داریم که 100 هزار میلیارد تومان از این رقم مربوط به صنعت نفت است و در دستور کار قرار دارد.

    وی بنزین تولید شده در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را جزو باکیفیت‌ترین بنزین‌های تولیدی جهان برشمرد و گفت: احجام این پروژه بسیار متفاوت از دیگر پالایشگاه‌های کشور بوده و از نظر محیط و حجم برابر با سه فاز پارس جنوبی است.

    وی افزود: تولید یکی از باکیفیت ترین بنزین های جهان با احداث بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، با تکیه بر توان داخلی و تلاش مهندسان ایرانی محقق شده است.

    فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با بیان این‌که بیش از 80 درصد طراحی و تامین تجهیزات، ساخت و راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس با استفاده از نیروها و امکانات داخلی بوده است، گفت: در این پروژه عظیم 10 هزار نیروی متخصص برای ساخت پالایشگاه در کشور آمادگی پیدا کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو