فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

احتمال احتکار خودرو همچنان در دست بررسی است

عصر خودرو- رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت که احتمال احتکار خودرو همچنان توسط بازرسان این سازمان در دست بررسی است.

احتمال احتکار خودرو همچنان در دست بررسی است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، ناصر سراج در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره نابسامانی‌های اخیر در بازار ارز و سکه اظهار کرد: متأسفانه مواردی را در بحث خرید سکه شاهد بودیم که اقتصاد کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد. به عنوان مثال نفر اول پیش خرید سکه، 38 هزار و 250 عدد سکه خریداری کرده و برای این خرید، رقمی معادل 53 میلیارد و 550 میلیون تومان پول پرداخت کرده است.

    رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه این فرد تنها 31 سال سن دارد، گفت: در رابطه با فروش و عرضه باید تدابیری اتخاذ و سختگیری‌های اتخاذ شود تا هرکسی که پول دارد نتواند وارد بازار شود و هرکاری خواست در ارتباط با اقتصاد کشور انجام دهد.

    سراج با بیان اینکه کدام کشوری اینگونه عمل می‌کند و ارز و سکه را اینچنین در معرض فروش قرار می‌دهد؟ ابراز امیدواری کرد با توجه به هماهنگی‌ها، دستورات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی، جلسات بین رؤسای سه قوه و مسئولان عالی، راهکارهای مناسب اجرایی شود.

    این مقام مسئول در دستگاه قضایی با بیان اینکه دست‌های خارجی قطعاً در این مسائل دخیل است، گفت: با هماهنگی پیش آمده بین روسای قوا به طور قطع مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

    رئیس سازمان بازرسی کشور درباره نتیجه بازدید از شرکت ایران خودرو و احتمال احتکار از سوی این شرکت نیز گفت: احتمال احتکار همچنان در حال بررسی است اما نتیجه بازدید سرزده ما از ایران خودرو، ارزان شدن 40 تا 50 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی بود و دیگر هم قیمت‌ها بالا نرفت.

    سراج تأکید کرد: ما از رسانه‌ها و عموم مردم تقاضا داریم تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی شرکت یا کارخانه‌ای از طریق شماره تلفن 136 تلفن یا سایت سازمان بازرسی، ما را در جریان تخلف صورت گرفته قرار دهند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو