فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

جولیتا از شنبه به خیابان می آید

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون اجرایی آلفا موتور نماینده رسمی شرکت لفارومئو از تردد خودروهای جدید این شرکت از اوایل هفته آینده خبر داد.

جولیتا از شنبه به خیابان می آید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، فربد زاوه افزود: تمامی مراحل اجرایی و قانونی این خودروها به اتمام رسیده است و از اول هفته آینده شماره گذاری این خودروها آغاز خواهد شد. وی همچنین از فروش این خودرودر آینده نزدیک با توجه به آغاز شماره گذاری آن خبر داد.

    http://www.asrekhodro.com/News/17936
    تولید روزانه 300 دستگاه موتور EF7 در ایران خودرو
    شش سال پیش در چنین روزی اعلام شد روزانه حدود 300 دستگاه موتور EF7 در ایران خودرو تولید و بر روی محصولات خانواده سمند نصب می شود و برای افزایش تولید، برنامه روزانه 500 دستگاه نیز در دستور کار قرار گرفت . حسین نجاری قائم مقام پیشین تولید ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: تا پایان سال جاری حداقل 120هزار دستگاه موتور EF7 تولید خواهد شد .
    وی موتور EF7 را دارای نقش مهم در راهبرد قوای محرکه ایران خودرو دانست و گفت: این موتور در دو حالت دوگانه سوز و بنزینی تولید می شود و با توجه با استقبال بازار و خواسته مشتریان، بیش از 70 درصد آن به مدل پایه گازسوز اختصاص دارد.
    نجاری با اشاره به مشارکت شبکه تامین داخلی از طراحی تا تولید این موتور، اظهار کرد: تمامی قطعات این موتور در داخل کشور تولید می شود، اما با توجه به بالا بودن سطح فناوری آن، توانمندسازی قطعه سازان برای این کار، مستلزم زمان است.
    وی کسب دانش فنی قوای محرکه روز جهانی را از دستاوردهای موتور EF7 در ایران دانست و گفت : با داخلی سازی سیلندر و سر سیلندر موتور ملی، ایران خودرو توان تولید روزانه 700 دستگاه از این نوع موتور را دارد.
    نجاری ، طراحی و تولید این موتور را گامی اساسی در توسعه و تکامل خودروی ملی دانست و گفت: تا کنون 80 قطعه ساز داخلی در تامین قطعات این موتور همکاری می کنند.
    http://www.asrekhodro.com/News/17922
    سایپا بزرگترین خودرو ساز ایران شد
    شش سال پیش در چنین روزی گروه خودروسازی سایپا عنوان بزرگترین خودروساز ایران را در دو ماه نخست امسال از آن خود کرد.در دو ماه نخست سال 91 تولید انواع خودرو در گروه سایپا شامل شرکتهای سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپا دیزل بالغ بر 77 هزار و 453 دستگاه شد. این میزان تولید نسبت به دو ماه نخست سال قبل کاهش 32.5 درصدی را نشان می دهد.این در حالی است که تولید گروه ایران خودرو شامل شرکتهای ایران خودرو و ایران خودرو دیزل در دو ماهه اول امسال با کاهش 29.1 درصدی به 76 هزار و 674 دستگاه رسید. به این ترتیب ایران خودرو بعد از سایپا دومین خودروساز بزرگ ایران در دو ماه نخست سال جاری بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط