فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

معرفی ۲۰۰ بنگاه متخلف به تعزیرات

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی معاون پیشین وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اجرای طرح نظارتی وِیژه بازار خودرو گفت: تاکنون در قالب این طرح بیش از ۲۰۰ بنگاه و واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند. جواد تقوی گفت: در پی اجرای طرح نظارتی خودرو و خدمات پس از فروش از سوی بازرسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، بیش از ۲۰۰ واحد متخلف، به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

معرفی ۲۰۰ بنگاه متخلف به تعزیرات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: طرح نظارتی خودرو با هدف اعمال بازرسی و نظارت ویژه بر تولید، توزیع، قیمت و خدمات پس از فروش بازار خودروی تولید داخلی و وارداتی و خدمات پس از فروش، از 27 فروردین ماه آغاز شده و تا نیمه ماه گذشته ادامه یافته است.
    وی تصریح کرد: در این مدت، تعداد 3 هزار و 917 مورد بازرسی به عمل آمده که در این ارتباط 225 پرونده تخلفاتی به ارزش 5 میلیارد و 701 میلیون و 825 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
    به گفته تقوی، در این طرح تمامی خدمات قابل ارایه از طریق نمایندگی ها از قبیل فروش نقدی، اقساطی و پیش فروش خودرو مورد بازرسی قرار گرفت.
     http://www.asrekhodro.com/News/17882


    2 هزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات قطعه‌سازان
    شش سال پیش در چنین روزی در جدیدترین جلسه کارگروه حمایت از تولید مقرر شد 2000 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت مطالبات قطعه‌سازان به ایران خودرو و سایپا اختصاص یابد.
    در این جلسه مقرر شد به گروه صنعتی ایران خودرو هزار میلیارد تومان و به گروه خودروسازی سایپا نیز هزار میلیارد تومان تسهیلات جهت حل و فصل مشکلات مالی این شرکت ها و به ویژه پرداخت مطالبات معوق قطعه سازان اختصاص یابد.
    در این جلسه همچنین کارمزد سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه بررسی استاندارد کالاهای وارداتی از چهار در هزار به یک در هزار ارزش کالای واردتی کاهش یافت.
    با توجه به آن که در حال حاضر بانک ها برای گشایش اعتبار اسنادی در مواردی تا 120 درصد ارزش آن را به عنوان پیش پرداخت دریافت می کنند، مقرر شد با رییس کل بانک مرکزی برای کاهش این مقدار مذاکره شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/17888

    آغاز تولید گازوییل یورو 4 ازامروز
    شش سال پیش در چنین روزی واحد تصفیه گازوئیل پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند به بهره‌برداری رسید و تولید این فرآورده به استاندارد یورو 4 ارتقا یافت. رشید سیدیان ـ مجری طرح افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت فرآورده های پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند ـ همچنین از تکمیل طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در سال جاری خبر داد.
    او با اشاره به اینکه عملیات نصب مکانیکی تمامی واحدهای جانبی طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی (ره) به اتمام رسیده است افزود: واحد تصفیه گازوئیل GHT)  ) نیز تا پایان خردادماه راه اندازی و تولید گازوئیل با استاندارد یورو4 در این واحد آغاز می شود.
    مجری طرح افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت فرآورده های پالایشگاه امام خمینی (ره) ادامه داد: پس از واحد تصفیه گازوئیل، واحدهای CGH، RCD، RFCC و همچنین تولید پروپیلین، گاز مایع و گوگرد سازی به ترتیب در مدار بهره برداری قرار می گیرند.
    رشید سیدیان با اشاره به انجام آخرین مراحل پیش راه اندازی و راه اندازی واحد تصفیه گازوئیل طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند گفت: حداکثر تا نیمه اول تیر ماه سال جاری روزانه 8 میلیون لیتر گازوئیل با استاندارد یورو 4 در این پالایشگاه آغاز می شود.
    http://www.asrekhodro.com/News/17903

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو