فونیکسریمکسبهتام

خط مترو به جدیدترین منطقه شهری تهران می‌رسد

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲۲ تهران از اتمام مطالعات راه‌اندازی خط مترو در این منطقه تهران تا پایان تابستان ۹۷ خبر داد و گفت: اقدامات و هماهنگی‌های لارم برای وارد کردن خط مترو به منطقه ۲۲ با شورای شهر تهران انجام شده است.

خط مترو به جدیدترین منطقه شهری تهران می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از همشهری آنلاین، علی نوذرپور شهردار منطقه 22 تهران، در دیدار با اعضای شورایاری محله قائم با اعلام این خبر گفت: پس از پایان یافتن مطالعات راه‌اندازی خط مترو در منطقه 22 تهران، تعداد خطوط و ایستگاه‌های مترو در این منطقه اعلام می‌شود.

    نوذرپور در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه دولت‌ها تمایل به واگذاری وظایف‌شان به دیگر دستگاه‌های اجرایی ندارند، گفت: در حال حاضر شهرداری با نداشتن اختیارات اجرایی که در دست دولت‌ها است، نمی‌تواند به معنای درست خدمات را به مردم شهر بدهد.

    وی با اشاره به جلسات مشترکی که بین شهرداری و سازمان‌های آب، گاز و برق انجام شده است، اظهار داشت: برای رفع مشکلات شهروندان در موضوعات روشنایی محلات و فاضلاب‌های شهری، جلسات مستمری با ادارات مذکور داشته‌ایم و نتایج مثبتی حاصل شده است.

    شهردار منطقه 22 با اعلام اینکه فضاهای خصوصی قبل از بوجود آمدن فضاهای عمومی در منطقه 22 شکل گرفته است، گفت: در مدیریت شهری گذشته زمین‌هایی که به عنوان سرانه‌های عمومی بوده است به بخش خصوصی فروخته شده و در آینده با جمعیت مازاد 520 هزار نفری مواجه هستیم.

    نوذرپور با اشاره به اهدای رایگان دو قطعه زمین به آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه در منطقه 22، گفت: برای بالا بردن سرانه‌های آموزشی منطقه 22 اقداماتی را شروع کرده‌ایم و تا پایان سال جاری چند زمین دیگر در اختیار آموزش پرورش قرار می‌دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط