فونیکسریمکسبهتام

ایساکو دوره تکمیلی آموزشی خودرو هایما را برگزار کرد

عصر خودرو-شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، در راستای ارتقاء دانش و سطح مهارت پرسنل کلیدی نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات به خودروی هایما، دوره‌های تکمیلی آموزش این خودرو را برگزار کرد.

ایساکو دوره تکمیلی آموزشی خودرو هایما را برگزار کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از روابط عمومی ایساکو، این شرکت با توجه به افزایش سطح تولید و فروش خودرو هایما و ورود آن به چرخه خدمات پس از فروش، در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری، دوره‌های تکمیلی آموزشی متمرکز بر سیستم برقی خودرو را به مدت یک هفته اجرایی کرد.

    در این دوره که با تدریس مهندسان شرکت هایما برگزار شد، کارشناسان دفاتر منطقه‌ای ایساکو، تعمیرگاه‌های مرکزی، مدیریت‌های مهندسی خودرو، کیفیت، آموزش فنی، شرکت امداد خودرو و ایران خودرو خراسان حضور به هم رسانده و در خصوص استراتژی عملکرد سیستم‌های برقی و ایرادات تجربه شده این خودرو پس از دریافت آموزش‌های لازم، به بحث وتبادل نظر پرداختند.

    دوره مذکور با سرفصل‌های تخصصی همچون تشریح کنترل یونیت‌ها، ماژول‌ها، رله‌ها، بررسی شبکه و مدارات الکترونیکی، تشریح سیستم PEPS، عیب یابی شبکه CAN، اصول کار با دستگاه عیب‌یاب این خودرو(عملی) و نحوه تعریف قطعات PEPS، IMMO، ESCL، KEY با استفاده از دستگاه و ارائه جدیدترین عیوب تجربی خودرو به همراه دلایل ایجاد و نحوه رفع ایراد برگزار شد و در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمون به عمل آمد.

    هدف از اجرای این دوره افزایش مهارت کارشناسان مرتبط، کاهش تعویض قطعات و کاهش هزینه‌های گارانتی، ‌ارتقاء کیفیت تعمیرات و کاهش تعداد خودروهای برگشتی و در نهایت افزایش رضایت مشتریان بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط