فونیکسریمکسبهتام

جان مردم ورامین در ناوگان فرسوده اتوبوسرانی در معرض خطر است

عصر خودرو- ناوگان فرسوده اتوبوسرانی شهرداری ورامین ، جان هزاران مسافری که هر روز برای عزیمت به تهران ، از اتوبوس ها و مینی بوس های این سازمان استفاده می کنند را با خطر جدی مواجه کرده و نوسازی این ناوگان به عزم جدی مسئولان نیاز دارد.

جان مردم ورامین در ناوگان فرسوده اتوبوسرانی در معرض خطر است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، ماهی نیست که خبر تصادف اتوبوس و یا مینی بوس های فرسوده در صدر اخبار حوادث ورامین خودنمایی نکند ، حوادثی که اکثرا با فوت مردمی همراه است که برای تردد بین ورامین و تهران چاره ای جز استفاده از این ناوگان فرسوده ندارند.
    شامگاه جمعه گذشته تصادف یک دستگاه خودروی مینی بوس در محور ورامین – تهران به کشته و زخمی شدن 14 نفر منجر شد و چند خانواده را داغدار کرد.
    فرسودگی این خودروها علاوه بر آن که جان مسافران را با خطر جدی مواجه کرده ، هزینه های زیادی را به مالکان خودرو تحمیل کرده و بسیاری از آنان با خسارات زیادی مواجه می شوند.
    مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ورامین در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت : یک هزار و 340 دستگاه مینی بوس و اتوبوس زیر نظر سازمان اتوبوسرانی در پنج مسیر ورامین به قرچک ، ری ، ترمینال جنوب ، افسریه و میدان شوش اقدام به جابجایی مسافر می کنند که 94 درصد این خودروها بالغ بر 35 سال عمر دارند.
    حسن خوانساریان افزود : 6 درصد از ناوگان اتوبوسرانی و مینی بوسرانی ورامین عمری در حدود 8 تا 15 سال دارند.
    وی تصریح کرد: در حال حاضرهیچ خودروی اتوبوس و مینی بوس صفرکیلومتری در شهرستان ورامین وجود ندارد و با وجود رایزنی های متعددی که با مسئولان شهرستان و استانی صورت گرفته تا کنون موفق به اجرای طرح نوسازی در ناوگان اتوبوسرانی ورامین نشده ایم.
    وی اظهار امیدواری کرد با تخصیص بودجه مورد نیاز و همکاری مسئولان ، شاهد اجرای طرح نوسازی ناوگان فرسوده اتوبوسرانی و مینی بوسرانی ورامین باشیم.
    ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو