فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

ناوگان حمل و نقل یزد فرسوده است

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از فرسودگی ناوگان حمل و نقل جاده ای در استان یزد خبر داد و گفت: این فرسودگی مشکلات بسیاری در سیستم حمل و نقل ایجاد کرده است.

ناوگان حمل و نقل یزد فرسوده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محسن صادقیان امروز در نشستی خبری یکی از اصلی ترین چالش های حمل و نقل جاده ای را فرسودگی ناوگان حمل و نقل آن دانست و اظهار داشت: این فرسودگی مشکلاتی را در سیستم حمل و نقل ایجاد کرده است.

    وی با اشاره به اینکه برخی از خودروهای حمل و نقل استان بیش از 13 سال عمر دارد افزود: این در حالی است که در بسیاری از کشورهای دنیا میانگین عمر مفید ناوگان حمل و نقل عمومی بسیار پایین تر از این میزان است.

    صادقیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مجموع مسافر و بار حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان یزد در سال گذشته اظهار داشت: 20 میلیون و 500 هزار تن بار در سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل باری استان حمل شده که بخش قابل توجهی از آن مربوط به فرآورده های صنعتی و معدنی بوده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد یادآور شد: در مجموع در استان یزد 8 هزار و 470 دستگاه در زمینه حمل و نقل بار و 730 دستگاه در زمینه حمل و نقل مسافر فعالیت می کنند.

    وی در مورد حمل و نقل مسافر و بار در تعطیلات نوروز نیز اظهار داشت: به رغم افزایش حمل بار و مسافر، میزان تلفات جاده ای در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از کاهش 54 درصدی برخوردار بوده است.

    صادقیان یادآور شد: استان یزد در سالهای گذشته در زمره استانهای اول در زمینه آمار تلفات جاده ای بوده است اما خوشبختانه امسال رتبه دوم در زمینه کاهش تلفات جاده ای را به خود اختصاص داده است.

    وی همچنین از نصب دوربین های کنترل سرعت در یزد خبر داد و افزود: در حال حاضر در سطح جاده‌های استان یزد 24 دوربین نظارت جاده‌ای، 49 دوربین ثبت تخلف و 77 دستگاه تردد شمار نصب شده است.

        

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط