فونیکسریمکسبهتام

افزایش حرکت‌های مسافری مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش حرکت های مسافری مترو در ایام برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

افزایش حرکت‌های مسافری مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل مصلی برگزار می شود و در آن محدوده ترافیک وجود دارد، برای رفع گره‌های ترافیکی استفاده از مترو برای رسیدن به این نمایشگاه مترو بهترین، سریع ترین، ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین وسیله حمل و نقل عمومی است.

    وی با بیان اینکه امید است با تمهیدات اندیشیده شده، مردم با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به‌ویژه مترو به محل نمایشگاه تردد کنند، افزود: حرکت های مسافری مترو در این ایام افزایش می‌یابد.

    نوبخت با بیان اینکه امسال در نمایشگاه کتاب برای خودروهای شخصی پارکینگ پیش بینی نشده است و همه بازدیدکنندگان می‌بایست با وسایل حمل و نقل عمومی تردد کنند، گفت: از مردم درخواست می‌کنیم با انتخاب مترو برای تردد به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کمک کنند تا ترافیک در آن منطقه نداشته باشیم.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از دو ایستگاه مصلی امام خمینی (ره) در خط یک و ایستگاه شهید بهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران به نمایشگاه تردد داشته باشند.

    وی ادامه داد: مسافرانی که از شهرستان های دیگر از طریق هوایی به تهران سفر می کنند هم می توانند با استفاده از ایستگاه پایانه 1 و 2 فرودگاه مهرآباد و یا ایستگاه پایانه 4 و 6 فرودگاه مهرآباد واقع در خط چهار متروی تهران به ایستگاه دروازه دولت عزیمت نموده و از آنجا با تغییر مسیر، سوار قطارهای خط یک متروی تهران شده و به ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی(ره) محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منتقل شوند.

    نوبخت گفت: مسافران محترمی که از ترمینال جنوب وارد تهران می شوند، می‌توانند از ایستگاه پایانه جنوب سوار قطارهای خط یک متروی تهران شده و به ایستگاه های شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) عزیمت نمایند. همچنین مسافران ترمینال غرب که قصد بازدید از نمایشگاه را دارند می توانند از ایستگاه میدان آزادی واقع در خط 4 سوار قطار شده و در ایستگاه تئاتر شهر پیاده و وارد خط 3 مترو شوند و با قطارهای آن خط به ایستگاه شهید بهشتی انتقال یابند. مسافران ترمینال شرق نیز می توانند از ایستگاه تهرانپارس در خط 2 خود را به ایستگاه امام خمینی (ره) رسانده و با ورود به خط 1 مترو به ایستگاه شهید بهشتی و مصلی امام خمینی (ره) برسند.

    بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، وی در پایان خاطرنشان کرد: در ایام برپایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به‌جز کاهش فاصله حرکت قطارها در خطوط یک و سه، این آمادگی نیز وجود داد که در صورت نیاز، قطارهای فوق‌العاده در تمامی خطوط اعزام شوند تا از ازدحام مسافران در ایستگاه‌ها جلوگیری شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو