فونیکسریمکسبهتام

معاونت بازاریابی و فروش سایپا سیتروئن خبر داد:

عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران

انتخاب ٣ نمایندگی سایپا برای ارایه خدمات پس از فروش سایپا سیتروئن

عصر خودرو- معاونت بازاریابی و فروش سایپا سیتروئن از عرضه یک خودرو جدید همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران خبر داد.

عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲:۰۰
  • عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران
  • عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران
  • عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران
  • عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران
  • عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران
  • عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران
  • عرضه یک محصول جدید سیتروئن همزمان با نمایشگاه تهران

حسین علی مومنی، در گفت و گو با پایگاه خبری «عصر خودرو» با تاکید بر اینکه مهمترین حساسیت مشتریان ایرانی موتور خودرو است به طوری که خواستار موتوری خاص با عملکرد بالا هستند، گفت: سیتروئن سی 3 با موتور 1.6 توربو بوده که تاکنون در هیچ کشوری عرضه نشده که با مشارکت BMW در ردیف بهترین موتورهای پژو سیتروئن است.
معاونت بازاریابی و فروش سایپاسیتروئن در ارتباط با خدمات پس از فروش این خودرو نیز گفت: شرکت سایپا سیتروئن بر اساس برنامه ریزی انجام شده بخشی از نمایندگی های گروه سایپا را برای ارایه خدمات پس از فروش انتخاب کرده و با سرمایه گذاری در آن ها  استانداردهای سایپا و سیتروئن را  اجرایی می کند.

مومنی ادامه داد: از آن جا که سیتروئن در بخش خدمات پس از فروش توانمندی بالایی دارد با بهره گرفتن از این تجربیات اقدام به اجرای تجربیاتی جدید با تکیه بر زیرساخت های سایپا برای مشتریان ایرانی خواهد کرد.

وی از انتخاب سه نمایندگی سایپا برای ارایه خدمات پس از فروش به خودروهای سیتروئن خبر داد و گفت: در نیمی از این نمایندگی ها به محصولات سایپا و در نیمی دیگر به محصولات سیتروئن خدمات ارایه می شود.

مومنی درباره حفظ شانیت مصرف کنندگان ایرانی در زمینه خدمات پس از فروش نیز گفت: با استانداردهای جدید در تلاش هستیم تا شانیت مشتریان ایرانی از زمان ورود تا خروج در نمایندگی رعایت شود که این موارد آماده شده و در حال پیاده سازی هستیم.

معاونت بازاریابی و فروش سایپا سیتروئن از برنامه جدی گروه سایپا برای ارایه خدمات  با ازادی عمل بیشتر خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا خدمات دهی متفاوتی را در نمایندگی ها داشته و تجربیات جدیدی را پیاده کنیم.  نیکولاس لوترینگرمدیربازاریابی و فروش سایپا سیتروئن در زمینه برنامه‌های سایپا-سیتروئن برای نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب گفت:ما برای نمایشگاه دو سورپرایز ویژه داریم که البته در حال حاضر نمی‌توانم از آن‌ها نام ببرم چون قرار است تا زمان نمایشگاه به‌صورت سورپرایز باقی بماند. یکی از این دو خودرو در ایران تولید خواهد شد و دیگری به‌صورت وارداتی عرضه می‌شود."

وی در پاسخ به سؤالی در زمینه همکاری با سایپا گفت:"این همکاری برای ما بسیار جذاب بود. ایران یک بازار بزرگ است و فرصت بزرگی برای ما است و ما هم برای حضور در این بازار یک شریک بسیار توانمند انتخاب کرده‌ایم. البته سابقه همکاری سایپا و سیتروئن به نیم‌قرن پیش بازمی‌گردد و حتی در نام سایپا هم رد پای سیتروئن دیده می‌شود. ما در دو سمت این کار نیستیم بلکه در کنار هم هستیم تا بتوانیم کار را به پیش ببریم.

دانا ماشالله پور، سفیر برند سیتروئن در گفت و گو با پایگاه خبری عصر خودرو در تشریح وظایف و فعالیت های سفیر برند اظهار کرد: سفیر برند فردی است که فعالیت و سبک زندگی خاص خود را دارد و این فرد که وجهه اجتماع خاصی دارد با استفاده از یک محصول می تواند نقطه اشتراکی با سایر مصرف کنندگان پیدا کند که در این شرایط سایر افراد با آن به تعاملی می رسند.

وی با تاکید بر این که در دل سفارت برند، یک سبک زندگی خاص نشان داده می شود، گفت: با نشان دادن یک سبک زندگی به مردم ارتباط برند با سایر مصرف کنندگان بیشتر می شود.

وی با تاکید بر این که عملکرد سفارت برند بازه زمانی 3 تا 5 ساله را به خود اختصاص می دهد، تصریح کرد: باید با سفارت برند مانند یک نوزاد برخورد شود تا طرز فکر مشخصی به خود بگیرد. به طور قطع اتفاق های مرتبط با یکدیگر متصل شده و در دل خود پیغام بزرگی را به مخاطب خواهند داد.

ماشالله پور ادامه داد: مشتریان و بیینده ها باید ارتباط قلبی با یکدیگر داشته باشند و این ارتباط همراه با ذهنیت های مشترک باشد و سفیر برند ذهنیت خود را به صورت ساده تر در اختیار مردم می گذارد زیرا آن فرد در جامعه با مردم در ارتباط است و با ایجاد این ارتباط، به مرور زمان طرز فکر ان مورد پسند قرار می گیرد .

سفیر برند سیتروئن ادامه داد: به این برنامه ها باید با نگاه بلند مدتی نگریست زیرا محصولی را پدید می اورید اما از دیدگاه حس و سبک زندگی نیاز به زمان طولانی است تا این تفکر شکل بگیرد بر این اساس  در برنامه سفارت برند امسال با سیتروئن، سه بخش مدنظر قرار گرفته است.

وی تبلیغات را نخستین رئوس کاری اعلام و تصریح کرد: سفر بزرگ به دور ایران در 4 بخش از دیگر برنامه ها بوده و هدف این است که همزمان با تست خودرو احساسی که به دست می اید را با مردم سهیم شویم و مهمتر این که مناظر و نقاط باستانی ایران را نمایش بدهیم .

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط