فونیکسریمکسبهتام

DS ۷ Crossback را بیش‌تر بشناسید

ملاقات با هنر پیشرو DS در آستانه عرضه به بازار ایران + مشخصات و قیمت

عصر خودرو -هنر در اروپا بدون شک مدیون نگاه ویژه فرانسوی ها به نقاشی، مد و معماری در طول تاریخ است. پاریس به عنوان مهد مد در جهان با نگاهی نوین به معماری و نوآوری همواره زادگاه معتبرترین برندهایی بوده که سبک های جدید را به جهان آموخته اند. فرانسوی ها با این نگاه چهره زمخت صنعت را با هنر صیقل داده اند و آشتی هنر و صنعت در اعصار مختلف تاریخ این کشور به چشم می خورد.

ملاقات با هنر پیشرو DS در آستانه عرضه به بازار ایران + مشخصات و قیمت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  63 سال قبل صنعت اسب‌های بخار و خودروهایی که صرفا برای انجام امور روزمره مردم فرانسه شکل گرفته بود با مدل جدید DS در این کشور آشنا شد. بسیاری از کارشناسان این ساخته صنعت خودرو فرانسه را خودرویی فراتر از زمان در زمینه مهندسی و طراحی می دانند و مردان فرانسوی صنعت خودرو با اتکا به نوآوری پیشرو در این مدل افسانه ای در سال 2014 برندی مستقل با بهره از این نام ماندگار را شکل دادند. DS از بدو تولد به دنبال جبران غیبت طولانی صنعت خودرو فرانسه در عرصه خودروهای پریمیوم و لوکس بود و با همین هدف طراحی نخستین محصول مستقل را از سال 2009 آغاز کرد. نتیجه سال های تحقیق و توسعه تولد نخستین نسل محصولات مستقل DS  در کالبد کراس اووری بود که DS 7 Crossback نام داشت. کراس اوور 4.6 متری DS سرلوحه ای از غلبه هنر به صنعت است که برای رقابت با بزرگان زبانی جدید از جنس تفاوت و پیشروی را به مشتریان معرفی می کند. خودرویی که از دوخت چرم ناب تا ساعت آنالوگ روی داشبورد و چراغ های هوشمندش همه با هنر گره خورده اند و همزمان تکنولوژی رقبا را به چالش می کشند.
روز گذشته نماد تلفیق هنر و صنعت به سبک فرانسوی ها از سوی شرکت آرین موتور تابان نماینده این برند فرانسوی در مرکز فرهنگی و هنری "دی دی سنتر" ایزدشهر مازندران به نمایش درآمد تا در کنار مجسمه ها ، نقاشی ها و ساخته هایی که مرزهای هنر را به چالش می کشند هنر پیشرو خود را به رخ بینندگان بکشد.
"دی دی سنتر" مرکزی هنری، فرهنگی و تجاری است که آثار هنری مدرن و قابل توجهی در کنار مراکز تجاری آن به نمایش درامده اند. این مرکز که در ایزدشهر مازندران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده نخستین محل ملاقات خبرنگاران باDS 7 Crossback بود.
پس از برگزاری کنفرانس معرفی این خودرو توسط کریس وارد؛ قائم مقام اجرایی گروه آرین و علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین در این مرکز هنری فرهنگی ، نوبت به بررسی کراس اوور DS از نمای نزدیک رسید. دو دستگاه DS 7 Crossback در رنگ های مسی و خاکستری در بین آثار هنری موزه دی‌دی سنتر  پذیرای نگاه‌های مملو از سوال و کنجکاوی مدعوین بودند.
جلوه ای از هنر و تکنولوژی :
طراحی این کراس اوور حاصل عرضه و معرفی 3 خودرو مفهومی از سوی DS است. در نمای جلو، جلوپنجره و دماغه با طرح DS Wings در کنار چراغ های جلو با تکنولوژی DS LED Vision ترکیب قابل توجهی از هنر و تکنولوژی را پدید آوردند و با روشن شدن خودرو چرخش لنز چراغ های این خودرو توجه ر بیننده ای را به خودرو جلب می کند. طراحان DS همچنین در نمای عقب با استفاده از طرح الماس مانند اختصاصی DS شکلی سه بعدی و متفاوت را بوجود آورده اند که به امضای این خودرو تبدیل شده و حتی از فواصل دور نیز قابل تشخیص و چشم نواز است.
کابین لوکس با امکانات متنوع :
با ورود به داخل کابین دو نمایشگر 12 اینچی یک در پشت فرمان و یکی در بخش میانی کنسول خودرو خودنمایی می کند. سیستم صوتی FOCAL به عنوان برند بومی و پریمیوم فرانسوی با 14 بلندگو کیفیت متفاوتی از سیستم های صوتی رقبای پریمیوم این خودرو را به شما ارائه می کند. DS 7 Crossback دو مشخصه برای خوشامدگویی دارد، یکی چراغ های جلو که با چرخش کامل تکنولوژی DS LED Vision را آماده سرویس‌دهی می کنند و دیگری ساعت لوکس آنالوگ Rotary Watch B.R.M R180 در بالاترین نقطه داشبورد خودرو. از دیگر امکانات قابل توجه این کراس اوور فرانسوی می توان به روکش چرم صندلی ها با چرم اعلای ناپا، گرم کن صندلی های جلو، ورود و استارت بدون کلید ، فضای بار 555 لیتری، فضای داخل کابین چوبی/آلومینیومی، حافظه صندلی راننده و سرنشین ، نورپردازی زیر دستگیره‌های داخلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و ... اشاره کرد.
ایمن به سبک نوین :
کراس اوور جدید DS ضمن بهره گیری از تکنولوژی های ترمز ضد قفل ABS ، کنترل الکترونیکی پایداری ESP و کنترل کشش ASR به کروز کنترل با محدودکننده سرعت، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم کنترل چسبندگی خودرو به جاده Grip Control و کیسه های هوا جلو ، جانبی و پرده ای نیز مجهز شده است.
پیشرانه‌ای برای ایران :
این کراس اوور فرانسوی ضمن بهره گیری از پیشرانه 1.6 لیتری توربو با حداکثر توان 163 اسب‌بخار توانایی دستیابی به حداکثر گشتاور 240 نیوتون متر را دارد و از سیستم تعلیق تطبیقی سه حاله استفاده می کند. گیربکس این خودرو نیز از نوع 6 سرعته اتوماتیک ساخت آیسین ژاپن است.
یکه تاز آینده بازار پریمیوم :
با اعلام محدودیت واردات خودروهای با ارزش بالای 40 هزار دلارعملا بسیاری از رقبای DS 7 Crossback که عنوان لوکس یا پریمیوم را یدک می کشیدند از ورود به ایران بازماندند و با این شرایط این کراس اوور فرانسوی از معدود انتخاب های مشتریان در بازار خودروهای لوکس و پریمیوم ایران خواهد بود که با توجه فراوان مهندسان و طراحان DS به جزئیات هنر و تکنولوژی گزینه ای متفاوت و خاص در بازار ایران به حساب می آید. مرحله نخست پیش فروش این خودرو در نمایشگاه خودرو تهران سال گذشته نشان داد که مشتریان حتی بدون اعلام شرایط فروش رسمی از سوی آرین موتور تابان تنها با یک ملاقات ساده با این خودرو، هنر آن را فراتر از صنعت انتخاب کرده اند. شرکت آرین موتور به تازگی شرایط فروش جدیدی را برای این خودرو اعلام کرده است. بر اساس این شرایط فروش دو تیپ Rivoli و Operaبه ترتیب در مدل 2018 با قیمت علی الحساب 452 و 459 میلیون تومان به فروش می رسند و موعد تحویل 150 روزه با سود مشارکت 18درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

برای کسب اطلاعات بیش تر و اطلاع از جدیدترین شرایط فروش و شناخت بیش تر این کراس اوور فرانسوی می توانید با کلیک روی این لینک به وب سایت رسمی آرین موتور تابان مراجعه کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۷۱
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
      آرشیو