فونیکسریمکسبهتام

سارقان قطعات خودرو در کرمانشاه به دام پلیس افتادند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری باند سارقان قطعات خودرو و کشف ۴۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سارقان قطعات خودرو در کرمانشاه به دام پلیس افتادند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" اظهار کرد: به دنبال چندین فقره سرقت در یکی از محله های شهر کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار  ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده توانستند دو سارق حرفه ای را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کنند.

    فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: متهمین در ابتدا سرقت های خود را انکار کردند ولی پس از مواجهه با مستندات به 40 فقره سرقت قطعات خودرو درسطح شهرستان کرمانشاه اعتراف کردند.

    سرهنگ براری همچنین از تشکیل پرونده در این راستا و تحویل متهمین به مراجع قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

    وی در پایان از تلاش ماموران برای مقابله با سرقت و دستگیری سارقان نیز سخن گفت و افزود: همکاری مردم با پلیس می تواند گام بلندی برای تحقق این مهم باشد.

    بکار گیری مشمولان غایب سربازی در موسسات دولتی و غیردولتی تخلف است

    معاون وظیفه عمومی استان کرمانشاه گفت: به کار گیری مشمولان غایب سربازی در موسسات دولتی و غیردولتی تخلف است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می شود. 

    سرهنگ "هوشنگ زندی" اظهار کرد: موسسات دولتی و غیردولتی شامل ادارت و شرکت ها، کارخانجات، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه ها و تعمیرگاه ها می شود.

    وی ادامه داد: چناچه مدیران، کارفرمایان و صاحبان این اماکن نسبت به استفاده از مشمولان غایب اقدام کنند توسط پلیس، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم صالحه قضائی معرفی می شوند.

    سرهنگ زندی خاطرنشان کرد: مجازات اینگونه افراد برای بار اول پرداخت هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر پرداخت هزینه سالانه 3 سرباز است.

    معاون وظیفه عمومی استان تصریح کرد: ثبت نام در مراکز آموزشی خصوصی و آزاد برای ارائه آموزش نیز به منزله به کار گیری محسوب می شود و متخلفان مشمول این مجازات خواهند بود.

    اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان پاوه

    فرمانده انتظامی شهرستان پاوه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان و کشف مقداری مواد مخدر به همراه اسلحه شکاری غیرمجاز خبر داد. 

    سرهنگ "حمیدرضا ملکی" اظهار کرد: در این طرح چهار روزه که در سطح شهر پاوه اجرا شد ماموران موفق به کشف حدود یک کیلوگرم مواد مخدر و 9 هزار و 300 عدد قرص غیرمجاز شدند.

    وی ادامه داد: کشف شرب های غیرمجاز به مقدار 76 لیتر و کشف یک قبظه سلاح شکاری غیرمجاز از دیگر نتایج اجرای طرح امنیت اجتماعی در شهرستان پاوه بود. 

    سرهنگ ملکی افزود: در این راستا علاوه بر توقیف یک دستگاه خودرو، 4 نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان پاوه، ادامه داد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با استقبال خوب مردم مواجه شد به گونه ای که خواستار ادامه یافتن چنین طرح هایی به صورت مستمر شدند.

    وی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستای ارتقاء امنیت عمومی تلاش و فضا را برای قاچاقچیان و افراد شرور ناامن کرده است.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو