فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد:

اولویت های خدمات پس از فروش سایپا

عصر خودرو : ایجاد روش ها و طرح های نوین در شبکه خدمات پس از فروش از اولویت های سایپا است.

اولویت های خدمات پس از فروش سایپا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷:۳۳

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از موج، نعمت الله پوستین دوز مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با بیان این مطلب گفت: بزرگ ترین سرمایه های سایپا در شبکه خدمات پس از فروش بوده و ایجاد روش های جدید و طراحی نو در این حوزه جزو اولویت های کاری گروه خودروسازی سایپا است.
    وی در بازدید از نمایندگی های مجاز و گفت و گو با مشتریان سایپا در استان خوزستان و شهر اهواز، با اشاره به رشادت ها و جانبازی های مردم استان خوزستان در حماسه هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: این استان جلوه گر ایثار فرزندان این مرز و بوم و یادآور حماسه ها و دلاوری ها و یادمان عشق و ایمان الهی است و مردم این منطقه در سراسر کشور از منزلت بالایی برخوردارند از این رو گروه خودروسازی سایپا نیز خود را متعهد به خدمت رسانی ویژه به مردم خوزستان می داند.
    پوستین دوز با توجه به اهمیت توجه به چالاکی و سرعت در ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان ادامه داد: فرآیندهای موجود در این استان نشان دهنده ارتقاء سطح خدمات پس از فروش بوده و باید انتظارات مشتریان در زمان گارانتی و وارانتی بهتر از گذشته فراهم شود.
    مدیرعامل سایپا افزود: شرکت سایپا با وجود هزینه های حمل و نقل و انتقال مواد اولیه و کالاهای تولیدی از سرمایه گذاری در استان خوزستان استقبال کرده و آن را جزئی از برنامه های خود برای رفع نیازهای مشتریان و ایجاد اشتغال در نظر گرفته است.
    پوستین دوز از تلاش برای توسعه فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری با هدف اشتغال زایی در نقاط مختلف کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت رینگ سایپا در شهرستان خرمشهر متضمن کارآفرینی برای مردم این منطقه خواهد بود.
    یادآور می شود: در این بازدید مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایندگی های مجاز شهر اهواز با نظارت مستقیم بر فرآیندهای تعمیرات و ارائه خدمات پس از فروش خودروها، از نزدیک با مشتریان به گفت و گو پرداختند.

    کرمان موتوراکستریم