فونیکسریمکسبهتام

شش سال پیش در چنین روزی؛

خودروسازان موظف به کاهش قیمت شدند

عصر خودرو- شش سال پیش در چنین روزی، معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی سابق اعلام کرد: افزایش قیمت خودرو غیر قانونی است و خودروسازان موظف هستند قیمت های خود را به سال ۹۰ برگردانند و در صورتی که قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد .

خودروسازان موظف به کاهش قیمت شدند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، علی مژدهی پور افزود: همان گونه که معاون اول رئیس جمهوری اعلام کردند افزایش قیمت خودرو غیر قانونی است و خودروسازان موظفند قیمتهای خود را به سال 90 برگردانند. در صورتی که خودروسازان قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد چرا که افزایش قیمت خودرو مورد تأیید دولت نیست.
    وی گفت: اگر قرار است قیمت کالا افزایش پیدا کند باید این امر در ستاد تنظیم بازار مورد بررسی قرار گیرد و اگر ادله پذیرفتنی بود آن زمان امکان افزایش فراهم است.
    http://www.asrekhodro.com/News/15741

    افزایش 13 درصدی درآمد قطعه ساز فرانسوی
    شش سال پیش در چنین روزی شرکت قطعه سازی فرانسوی ولئو از افزایش 13 درصدی درآمد خود در سه ماهه نخست امسال خبر داد و اعلام کرد که در مدت زمان یاد شده درآمد این شرکت به 3.03 میلیارد یورو رسیده و فروش این شرکت نیز در همین مدت شش درصد بیشتر شده است.
    این شرکت فرانسوی برای سال 91 پیش بینی کرده که تولید جهانی خودرو سه تا چهار درصد بالا خواهد رفت، با وجودی که تولید در اروپا پنج درصد کاهش خواهد یافت، این شرکت همچنین قیمت مواد اولیه ساخت خودرو را در همان سال ثابت برآورد کرد.
    http://www.asrekhodro.com/News/15750

    مشارکت پژو و جنرال موتورز در هند
    شش سال پیش در چنین روزی پژو سیتروئن اعلام کرد که خودروهای خود را در هند با مشارکت جنرال‌موتورز تولید می‌کند. خودروسازان فرانسوی و آمریکایی قصد دارند اتحاد ایجاد شده میان خود را عملیاتی کنند. در این راستا بزرگترین خودروساز فرانسه قصد دارد با مشارکت بزرگترین خودروساز آمریکا خودروهایش را در هند به تولید برساند.با این مشارکت ممکن است هزینه سرمایه گذاری 650 میلیون یورویی پژو در هند تا حدودی کاهش یابد.هر دو شرکت پیش از اتحاد با یکدیگر فعالیت هایی را در بازار خودروی هند داشتند.
    هر چند پژو در سال 1997 بعد از آن که مشارکتش با یکی از خودروسازان در شبه قاره به شکست انجامید از بازار هند خارج شد.
     http://www.asrekhodro.com/News/15752
    گزارش از شهرام فرمانی

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو