فونیکسریمکسبهتام

معاون راهداری استان همدان:

نقاط حادثه خیز در محورهای فرعی و روستایی استان همدان رفع شود

عصر خودرو- معاون راهداری استان همدان بر ضرورت توجه و اولویت بخشی به رفع نقاط حادثه خیز در محورهای فرعی و روستایی استان تأکید کرد.

نقاط حادثه خیز در محورهای فرعی و روستایی استان همدان رفع شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حمید پرورشی خرم صبح یکشنبه در جمع روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های استان همدان با تأکید بر ارتقای راه‌های فرعی و روستایی استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای راه‌های فرعی و روستایی استان در دستور کار قرار گرفته و این برنامه از اولویت‌های این اداره کل محسوب می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه عمده تصادفات استان همدان واژگونی خودرو و خروج از جاده است، افزود: کاهش تصادفات در محورهای  فرعی و روستایی این استان نیز نیازمند توجه جدی است.

    پرورشی خرم بر ایمن سازی محورهای فرعی و روستایی استان تأکید و عنوان کرد: باید  با ایجاد پارکینگ در محورهای فرعی و روستایی پلیس راه نیز در این محورها مستقر شود.

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، بررسی نقاط حادثه خیز و نوع تصادفات در محورهای استان را از دیگر اولویت های پیش رو این اداره عنوان و اضافه کرد: از این پس هر ماه نشست های کارشناسانه پیرامون بررسی و تحلیل مسائل ایمنی در ادارات راهداری شهرستان ها برگزار و موارد بررسی می شود.

    پرورشی خرم ایمنی جاده ها را مقوله ای مهم بیان کرد و اظهارداشت: در برخی از محورهای استان، تیرهای برق در حریم راه ها نصب شده که باید طی رایزنی با شرکت توزیع نیروی برق نسبت به جابه جایی و صدور مجوز اقدام شود.

    وی همچنین از روسای ادارات خواست پروژه های راهداری استان را با اثربخشی و حساسیت بیشتری دنبال کنند.

    بررسی رفع عیوب، کمبود و نقص های احتمالی موجود در محورهای شریانی مطابق با دستورالعمل های ارسالی از سوی سازمان و تأکید بر تعمیر و تجهیز ماشین آلات و تعمیرات ابنیه فنی و نگهداری راه ها از دیگر مباحث عنوان شده در این نشست بود.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو