فونیکسریمکسبهتام

فرماندار رشت مطرح کرد:

تردد روزانه بالغ بر ۲۵۰ هزار خودرو در سطح شهر رشت

شهر فاقد کمربندی است

عصر خودرو- فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شهر رشت فاقد کمربندی است، گفت: پل‌های روگذری که تاکنون در رشت احداث شده‌اند، زیر بار ترافیک ماشین‌های سنگین هستند که از لحاظ تخصصی و فنی باعث تخریب زیرساخت‌ها می‌شوند.

تردد روزانه بالغ بر ۲۵۰ هزار خودرو در سطح شهر رشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، سیدمحمد احمدی درجلسه هم اندیشی و ارزیابی عملکرد پلیس راهور شهرستان رشت  در ستاد خدمات سفر که با حضور نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس پلیس راهور استان گیلان، بخشداران و فرماندهان پلیس راه ها در فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: اقدامات شایسته‌ای را از عوامل راهور بخصوص در ایام تعطیلات نوروزی شاهد بودیم.

    فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه 70 درصد ماموریت‌های راهور استان در سطح شهر رشت انجام می‌گیرد، افزود: ایام نوروز 2 میلیون و 400 هزار نفر حداقل یک شب را در شهرستان رشت اقامت داشتند، لذا باید برای شهر رشت با جمعیت ثابت بیش از 677 هزار نفر و همچنین جمعیت شناور در حدود یک میلیون نفر زیرساخت‌های مناسب را فراهم کنیم.

    وی با بیان اینکه ارتباط دوسویه برای تجهیز و تکمیل فرآیندی که به زیرساخت‌های شهر کمک می‌کند، وجود دارد، تصریح کرد: بعضا شاید از وضعیت ترافیکی شهر رشت گلایه‌هایی داشته باشیم، اما اگر کارشناسانه و فنی و تخصصی مسائل را بررسی کنیم، در می‌یابیم که جا برای کار کردن وجود دارد.

    احمدی گفت: یکی از ابزارهای پلیس راهور پیشگیری است؛ تحقق پیشگیری نیازمند سازوکارهایی است که با حمایت مسئولان محقق می‌شود.

    فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه شهر رشت فاقد کمربندی است، تصریح کرد: پل‌های روگذری که تاکنون در رشت احداث شده‌اند، زیر بار ترافیک ماشین‌های سنگین هستند که از لحاظ تخصصی و فنی باعث تخریب زیرساخت‌ها می‌شوند.

    وی ادامه داد: روزانه بالغ بر 250 هزار خودرو در سطح شهر رشت تردد می‌کنند که اگر می‌خواهیم ساختاری را به طور متوازن تعریف کنیم باید سیاست‌هایی اتخاذ کنیم که همه جانبه باشد.

    احمدی تصریح کرد: ترافیک علاوه بر آلودگی زیست محیطی، باعث ناراحتی روحی و روانی شهروندان می‌شود لذا باید برای روان سازی ترافیک اقدامات موثری را انجام دهیم در این راستا شورای ترافیک شهرستان رشت به صورت مستمر پیگیری می‌شود و هرگونه اتفاق ترافیکی در سطح شهرستان در این شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو