فونیکسریمکسبهتام

پوتین به زودی سوار این لیموزین خواهد شد +عکس

عصر خودرو- این خودرو از ابتدا به دلیل شباهتش به خودروهای رولزرویس و خودروهای ZIL مشهور شده و روس‌ها قصد دارند در مدل‌های سنتی‌تر سدان‌ها، کراس‌اوورها و حتی مینی‌ون‌های این خودرو را تولید کنند.

پوتین به زودی سوار این لیموزین خواهد شد +عکس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، پروژه "کورتیژ" روسیه در حال کامل شدن است و وزیر تجارت این کشور با رونمایی از این لیموزین نهاد ریاست جمهوری اعلام کرده که این خودرو در اواخر سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    این خودرو مراحل تست تصادف خود را می‌گذراند و نتایج حاصل از آن مثبت ارزیابی شده است.

    دنیس مانتروف وزیر صنعت و تجارت روسیه در این خصوص اعلام کرد: این لیموزین به زودی برای استفاده در اماکن عمومی در اختیار رئیس جمهور قرار می‌گیرد.

    زمان دقیق استفاده از این خودرو هنوز اعلام نشده چرا که خودروی رئیس جمهور روسیه هنوز منتظر تست‌ها و آزمایش‌های بعدی خود است و قرار است ارزیابی‌های سریالی دیگری را پشت سر بگذارد. خودرو برای گذراندن آزمایش‌ها درست در زمان مقرر و قبل از آپریل به نهادهای مربوطه واگذار خواهد شد. پیش از این تصورمی‌شد این خودرو برای روز افتتاحیه دوران جدید ریاست جمهوری  پوتین در 7 می مورد استفاده قرار گیرد. با این وجود مانتروف بر این باور است که پوتین "بسیار زود" از این خودرو استفاده خواهد کرد.

    احتمالا رئیس جمهور آینده روسیه، محافظان و راننده‌اش  تنها افرادی هستند که می‌توانند این مدل لوکس، زرهی و ضدگلوله را تست و ارزیابی کنند و افراد دیگر شانس امتحان و بررسی این خودرو تا نمایشگاه بین‌المللی مسکو در آگوست را نخواهند داشت.

    این خودرو از ابتدا به دلیل شباهتش به خودروهای رولزرویس و خودروهای  ZIL مشهور شده و روس‌ها قصد دارند در مدل‌های سنتی‌تر سدان‌ها، کراس‌اوورها و حتی مینی‌ون‌های  این خودرو را تولید کنند.

    لیموزین ریاست جمهوری روسیه بسیار لوکس طراحی شده و بهترین نوع چرم، چوب و نوارهای متالیک در آن موج می‌زند. در بخش عقبی لیموزین نیز شاهد 4 صندلی رودررو هستیم که توسط کنسول‌ها از هم جدا شده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو