فونیکسریمکسبهتام

ثبت‌نام کارت بلیت مدت‌دار مترو از اول اردیبهشت آغاز می‌شود

عصر خودرو- مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران از ثبت نام متقاضیان کارت بلیت مبلغ دار مدت دار از روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: این افراد برای ثبت نام باید به سایت eticket.tehran.ir مراجعه کنند.

ثبت‌نام کارت بلیت مدت‌دار مترو از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، محسن محمدیان با اشاره به آغاز ثبت نام از  متقاضیان کارت بلیت مبلغ دار مدت‌دار مترو اظهار کرد: از روز شنبه هفته آینده ثبت نام‌ آغاز خواهد کرد.

    مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران تصریح کرد: از روز شنبه هفته آینده سایت eticket.tehran.ir به روز خواهد شد و آماده ثبت نام می‌شود ضمن اینکه قیمت بلیت مترو بر اساس مصوبه شورای شهر تهران و قیمت جدید خواهد بود.

    محمدیان ادامه داد: پس از اطلاعات مشخصات افراد در وبگاه اشاره شده به آنها اعلام می‌شود که برای دریافت کارت خود به کدام ایستگاه مراجعه کنند ضمن اینکه از روز شنبه با نصب پلاکاردهای در باجه‌های مترو اطلاعات لازم به شهروندان برای ثبت نام داده می‌شود.

    مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران قیمت بلیت مترو تهران هزار تومان، حومه هزار تومان و فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) 7 هزار و 500 تومان شده است که از روز شنبه قیمت‌های جدید اعمال خواهد شد.

    به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ نوبخت - مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص میزان تخفیف‌ها ارائه شده در کارت بلیت مبلغ دار گفت: به خاطر عادلانه تر کردن پرداخت‌ها و حمایت از مسافرانی که به طور مستمر از متروی تهران و حومه استفاده می‌کنند، قیمت هر سفر در کارت‌های مبلغ دار براساس مسافت طی شده اخذ می‌شود که تا 66 درصد تخفیف بر حسب کیلومتراژ استفاده مسافرین در این کارت‌ها لحاظ خواهد شد.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: در سال 1397 علاوه بر بلیت مبلغ دار، بلیت مدت دار هم به مسافران ارائه می‌شود که 25 درصد بیشتر از کارت‌های مبلغ دار عادی دارای تخفیف است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو