فونیکسریمکسبهتام

فرماندار ساوه:

راه‌اندازی "شرکت رنو " از برنامه‌های اولویت‌دار شهرستان ساوه است

عصر خودرو- فرماندار ساوه گفت: نشاط اجتماعی، افزایش رضایت‌مندی مردم، تقویت میز خدمت و ملاقات مردمی باید سرلوحه کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد زیرا سبب خوش‌بینی مردم نسبت به نظام و تقویت دستاوردهای نظام می‌شود.

راه‌اندازی "شرکت رنو " از برنامه‌های اولویت‌دار شهرستان ساوه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، محمد بهاروند ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان ساوه درسال 97 با اشاره به موفقیت ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان ساوه اظهار داشت: خوشبختانه با مشارکت همه دستگاه‌ها شهرستان ساوه در بیشتر شاخص‌ها از حیث امنیتی، زیبا سازی فضای شهری و دیگر شاخص‌ها نسبت به گذشته بهتر بود خوشبختانه در بحث کاهش حوادث جاده‌ای موفق بودیم ولی متاسفانه در حوادث داخل شهری افزایش تصادفات داشتیم که نیاز به برنامه‌ریزی دارد.

    وی افزود: در سطح کشور هم در سال گذشته با وجود توطئه‌های دشمنان موفقیت‌های خوبی از جمله حضور 70 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را داشتیم، در حوزه امنیتی بزرگترین نقش در شکست تروریست و همچنین آرامش در منطقه را داشتیم.

    فرماندار ساوه تصریح کرد: با توجه  به نام‌گذاری حکیمانه  شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در چند سال اخیر در بحث اقتصاد خوشبختانه اقدامات قابل قبولی انجام شده، به گونه‌ای که شاهد کاهش تورم 5 درصدی در کشور بودیم، در بحث شعار امسال نیز  که مبنی بر حمایت  از کالای ایرانی است هم باید اهتمام ویژه داشته باشیم، برگزاری همایش و نصب بنر راه برون‌رفت از مشکلات نیست بلکه تنها راه برون‌رفت از مشکلات و خنثی کردن توطئه‌های داخل تکیه بر ظرفیت‌های داخلی و حمایت از توانمندی‌های داخلی است.

    بهاروند بیان کرد: باید همه دستگاه‌ها در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از طریق حمایت از تولید داخلی، بالا بردن کیفیت و ارزان قیمت بودن کالا مردم را به سمت خرید کالای داخلی سوق بدهند.

    وی ادامه داد: بحث حمایت از کالای داخلی همواره مورد توجه دولت بوده و امسال هم نخستین مصوبه دولت حمایت از کالای ایرانی بوده زیرا دشمن با همه دیوانگی و خباثت حمایت از کالای داخلی خود را مطرح می‌کند ولی متاسفانه در کشور ما این حمایت‌ها کم رنگ است.

    فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: نشاط اجتماعی، افزایش رضایت‌مندی مردم، تقویت میز خدمت و ملاقات مردمی  باید سرلوحه کار همه دستگاه‌ها قرار گیرد زیرا رضایت‌مندی مردم سبب خوش‌بینی  آنها نسبت به نظام و تقویت دستاوردهای نظام می‌شود.

    وی افزود: راه‌اندازی شرکت رنو و نیروگاه سیکل ترکیبی در ساوه را برای امسال نوید می‌دهیم که در رشد و توسعه کشور و شهرستان نقش مهمی دارد، تقویت شهر صنعتی کاوه و منطقه ویژه اقتصادی از حیث زیرساخت‌ها به منظور رونق بیشتر اشتغال و بحث کنارگذر ساوه و بهره‌برداری از راه آهن نیز درحال پیگیری است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط