فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری کرمان:

پنج میلیون تخلف رانندگی در کرمان ثبت شده است

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: حدود پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تخلف وسایل نقلیه عبوری طی نوروز سال جاری توسط دوربین های کنترل نظارت تصویری در جاده های این استان به ثبت رسیده است.

پنج میلیون تخلف رانندگی در کرمان ثبت شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، خداداد مقبلی روز شنبه  افزود: حدود چهار میلیون و 900 هزار تخلف خودرویی انجام شده از 25 اسفندماه تاکنون در جاده های این استان مربوط به سرعت غیرمجاز، 119 هزار مورد مربوط به سبقت غیرمجاز و 63 هزار مورد رعایت نکردن فاصله غیرمجاز بوده که توسط 63 دستگاه دوربین فعال ثبت شده است.
    وی اظهار کرد: 722 هزار دستگاه خودرو از طریق راههای مواصلاتی طی تعطیلات نوروز 97 به استان کرمان وارد و بیش از 728 هزار خودرو در همین محدوده زمانی از این استان خارج شده است.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: نصب حدود 300 بنر هشدار دهنده و ایمنی در طول راههای این استان، آشکارسازی نقاط حادثه خیز در 75 نقطه، تهیه و نصب 82 دستگاه چراغ راهنمایی پلیس راه مجازی از جمله اقدامات این اداره کل در محدوده زمانی نوروز 97 است.
    وی افزود: همچنین رفع 18 نقطه پرحادثه، اجرای 115 سرعتگاه آسفالته در تقاطع ها، 33 دستگاه احداث استراحتگاه موقت و نصب 24 هزار تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی طی ایام تعطیلات نوروز در جاده های استان کرمان اجرا شده است.
    مقبلی تصریح کرد: 110 کیلومتر روشنایی قبل از فرا رسیدن نوروز 97 در محور باغ شاهزاده ماهان بدلیل تردد فراوان و گردشگری بودن منطقه انجام شده و 10 هزار کیلومتر خط کشی، 430 کیلومتر شیب شیروانی نیز از دیگر اقدامات راهداری نوروزی استان کرمان بوده است.
    استان پهناور کرمان دارای حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان متولی راههای این استان بوده و وظیفه ایمن سازی، احداث، تعمیر، نگهداری و بازسازی جاده ها، پل ها و ابنیه ارتباطی را بر عهده دارد.
    کار نصب 140 دستگاه دوربین هوشمند کنترل سرعت با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و بخش خصوصی در جاده های استان کرمان در حال اجرا است که طی سال جاری به بهره برداری می رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو