فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار تهران:

تهرانی‌ها زیباترین میدان و پاکترین معبر را اعلام کنند

عصر خودرو- معاون شهردار تهران گفت: از شهروندان خواسته ایم تا بهترین میدان از نظر گل‌آرایی و بهترین معبر از نظر پاکیزگی را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری تهران معرفی کنند.

تهرانی‌ها زیباترین میدان و پاکترین معبر را اعلام کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، حسن رباطی در بازدید از این نوروزگاه با بیان اینکه شهرداری در برنامه استقبال از نوروز امسال، برنامه مدون 30 روزه‌ای تدارک دیده است، گفت: یک بخش آن بخش فرهنگی، اجتماعی، هنری و بخش دیگر توجه به هنرهای همچون موسیقی، هنرهای تجسمی و نمایشی بوده است.

    وی با اشاره به اینکه 14 ایستگاه منطقه‌ای و 3 ایستگاه نوروزگاه شهر تهران در برج میلاد، مرقد امام خمینی(ره) و بلوار کشاورز تدارک دیده شده است، افزود: امیدوارم شرایطی فراهم شود که فصل بهار که مصادف با اعیاد ماه رجب است، مراسم‌های خوبی برگزار شود.

    معاون شهردار تهران در خصوص اینکه به همین منظور در بوستان‌ها مکان‌هایی برای اجرای موسیقی زنده نیز تدارک دیده ایم، ادامه داد: امسال به بحث شادی‌آفرینی در شهر توجه خاصی شده است.

    وی در خصوص استقرار ایستگاه اطلاع‌رسانی نوروزی در 12 ورودی شهر تهران ادامه داد: 97 ایستگاه به یمن سال 97 در مناطق 22گانه برای اطلاع رسانی از اماکن دیدنی شهر تهران در نظر گرفته شده است. همچنین گشت‌های یک روزه و نیم روزه نیز برای گشت و گذار شهروندان و مسافران نوروزی از اماکن تاریخی، بوستان‌ها، پل طبیعت و ... در روزهای تعطیل تدارک دیده شده است.

    رباطی به آذین بندی خیابان ها و معابر اصلی شهر تهران در روزهای ابتدایی سال و ایام نوروز اشاره کرد و گفت: چراغانی و آذین بندی معابر سبب می شود تا چهره شهر تغییر کند.

    بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، معاون امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه از شهروندان خواسته ایم تا بهترین میدان از نظر گل‌آرایی و بهترین معبر از نظر پاکیزگی را از طریق سامانه 137 به شهرداری تهران معرفی کنند، یادآور شد: در این نظرسنجی 5 گذرگاه و میدان اصلی را به عنوان بهترین‌ها انتخاب می‌کنیم تا در نهایت از مسئولین این گذرگاه ها و میادین برگزیده تقدیر شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو