فونیکسریمکسبهتام

رییس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا عنوان کرد:

خدمات امدادی گروه سایپا به مسافران و زائران نوروزی راهیان نور

عصر خودرو- گروه خودروسازی سایپا در تعطیلات نوروزی، خدمات امدادی به مسافران و زائران نوروزی راهیان نور ارائه می دهد.

خدمات امدادی گروه سایپا به مسافران و زائران نوروزی راهیان نور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، رییس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا با اعلام این خبر گفت: در استان خوزستان 31 نمایندگی و 38 ناوگان امدادی در روزهای تعطیلات نوروز به ارائه خدمات امدادی به مسافران می پردازند.

    عباس فخاریان افزود: در استان خوزستان 38 ناوگان امدادی، وظیفه امدادرسانی به دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا را بر عهده دارد.

    استان خوزستان در نوروز هر سال پذیرای زائران مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس است و به همین دلیل محورهای منتهی به این اماکن در نوروز جزء پر ترددترین محورهای مواصلاتی کشور به شمار می‌رود و گروه خودروسازی سایپا امکانات ویژه‌ای برای زائران در نظر گرفته است.

    وی گفت: علاوه بر خدمات رایگان امدادی ، انجمن صنفی نمایندگی های استان خوزستان در تمام روزهای اجرای طرح دایر و آماده ارائه خدمات ثابت و سیار به زائرین و مسافران نوروزی است و همچنین در مسیر راهیان نور از جمله شوش، اندیمشک، خرمشهر و هویزه پایگاه های امدادی سایپا مستقر شده‌ است تا به سرعت به یاری مسافران بشتابد.

    فخاریان ادامه داد: در مسیرهای پر تردد آبادان و خرمشهر و شهرستانهای مسجد سلیمان و شوشتر نیز که جزء مناطق گردشگری استان خوزستان به شمار می‌رود، خودروهای امدادی سایپا مستقر شده‌ است تا بهترین خدمات را به گردشگران عزیز ارائه دهند.

    رییس ستاد طرح نوروزی سایپا گفت: به دلیل پر حجم بودن ورود و خروج مسافر به خوزستان، بیشترین خدمات امدادی در اهواز متمرکز شده است. علاوه بر این، در اهواز 7 نمایندگی در هفته اول و 5 نمایندگی در هفته دوم خدمات مورد نیاز را به مشتریان گروه خودروسازی سایپا ارائه می‌دهد.

    طرح خدمات امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا از 24 اسفند آغاز شده است و تا 17 فروردین ادامه خواهد داشت و هموطنان گرامی برای دریافت خدمات امدادی می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و یا از طریق موبایل اپلیکیشن سایپا ارتباط حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو