فونیکسریمکسبهتام

بهترین‌های پایتخت زیر یک سقف؛

گزارش تصویری جشنواره موتورسیکلت، اتومبیل‌های خاص و کلاسیک نوروز ۱۳۹۷

عصر خودرو- افتتاحیه اولین رویداد اختصاصی موتورسیکلت و خودروهای کلاسیک کشور در سال جدید، با مشارکت کانون فرهنگی وسایل نقلیه کلاسیک و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در تاریخ ۲۹ اسفند صورت گرفت؛ در این نمایشگاه شماری از برترین اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های کلاسیک کشور در کنار نمونه‌های تیونینگ‌شده برای مسابقات به نمایش درآمده‌اند؛ نمونه‌هایی که برخی از آن‌ها برای نخستین بار به نمایش عمومی درآمده‌اند.

گزارش تصویری جشنواره موتورسیکلت، اتومبیل‌های خاص و کلاسیک نوروز ۱۳۹۷
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودروهای آمریکایی با حضور نمونه‌هایی نظیر شورولت کوروت، پونتیاک فیرو، شورولت کاستوم و بلیزر، داج چارجر، پلیموت کودا، پونتیاک جی‌تی‌او، فورد ماستنگ، شورولت کاپریس و چندین نمونه جذاب از پونتیاک فایربرد و شورولت کامارو سهم قابل‌توجهی را به خود اختصاص داده بودند.

در بخش محصولات آلمانی، نمونه‌های ارزشمندی از مرسدس‌بنز نظیر 190SL، 220SE، 280SL پاگودا، R107، W108، W116 و... در کنار ب‌ام‌وهای 1802، 2800، 2000CS، E30، E21، E36، E34 به نمایش درآمده بودند. از دیگر کلاسیک‌های به نمایش درآمده نیز می‌توان به لانچیا فولویا، سیتروئن مهاری، پیکان جوانان، تویوتا سلیکا، تریومف TR6، فولکس واگن بیتل کابریو و SP2 اشاره کرد.

در سالن دوم که  عمدتا به موتورسیکلت‌ها و خودروهای تیونینگ‌شده اختصاص داشت، تویوتا gt86 با پیشرانه 1000 اسب‌بخاری، نیسان آلتیما، اپل کالیبرا و فولکس‌واگن گلف با تیونینگ rieger خودنمایی می‌کردند.

حضور مدل‌های کلاسیک و مدرن از برندهای گوناگونی همچون هارلی دیویدسون، ایندین، کاوازاکی، هوندا، یاماها، سوزوکی و موتورسیکلت عجیب Dragon Royal در سبک Chopper نیز برای علاقه‌مندان بسیار جالب‌توجه بود.

این نمایشگاه تا تاریخ 12 فروردین ماه از ساعت 10 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط