فونیکسریمکسبهتام

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

عملکرد نوروزی ناوگان مسافربری زیر ذره بین مجلس

عصر خودرو- رئیس کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت قانون مداری شقوق مختلف حمل و نقل در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: تذکرات لازم به مسئولان دستگاه های اجرایی در خصوص رعایت هر چه بیشتر حقوق شهروندی داده شده است.

عملکرد نوروزی ناوگان مسافربری زیر ذره بین مجلس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، محمدرضا رضایی   با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق مردم در روزهای منتهی به سال و همچنین در ایام نوروز، گفت: هر نوع افزایش نرخ بلیت شقوق مختلف حمل و نقل در کشور در ایام نوروز ممنوع است.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هشدارهای لازم به مسئولان اجرایی سفرهای نوروز برای برخورد با سوءاستفاده کنندگان داده شده است، افزود: رعایت ایمنی از سوی رانندگان در حمل و نقل جاده ای، ممانعت از افزایش نرخ بلیت از اهم تاکیدات کمیسیون عمران مجلس به مسئولان بوده است.

    ضرورت نظارت بیشتر بر ناوگان مسافربری در ایام پرتقاضا

    نماینده مردم جهرم  در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در نظرگرفتن افزایش تقاضا برای سفر در ایام تعطیل سال ضرورت نظارت بیشتر بر ناوگان مسافربری را بیشتر می کند، تصریح کرد: برخورد قاطع با دلالان و سواستفاده کنندگان می تواند سفری مطمئن برای مردم رقم بزند.

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت افزایش ظرفیت ناوگان مسافربری کشور، افزود: توجه به این مهم می تواند صنعت گردشگری را درکشور رونق داده و به جذب توریسم خارجی نیز کمک کند.

    وی با بیان اینکه نظارت بر شقوق مختلف حمل و نقل نباید محدود به یک دوره خاص باشد، تصریح کرد: نظارت مستمر بر روند ارایه خدمات به مسافران می تواند دست دلالان و سو استفاده کنندگان را کوتاه کند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به نشستی که با مسئولان اجرایی سفرهای نوروزی در کمیسیون عمران مجلس برگزار شد، گفت: طبق گزارش های ارایه شده از سوی مسئولان در خصوص آمادگی ارایه خدمات به مردم نگرانی در این باره وجود ندارد.

    مسئولان از ایجاد بازار سیاه فروش بلیت جلوگیری کنند

    رضایی با بیان اینکه برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه در زمینه فروش بلیت ها باید تدابیر لازم برای ایام پرتقاضا صورت بگیرد، افزود: هر نوع تخطی از قانون که به تحمیل هزینه به مردم منجر شود با برخوردهای قهری همراه خواهد بود.

    وی همچنین از بررسی عملکرد شقوق مختلف حمل و نقل در ایام نوروز از سوی نمایندگان در حوزه های انتخابیه خود خبر داد و تصریح کرد: گزارش نمایندگان نیز در کیمسیون بررسی خواهد شد.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در روزهای نخست آغاز به کار کمیسیون عمران مجلس در سال 97 گزارشی از خدمات ارایه شده به مردم از سوی مسئولان اجرایی سفرهای نوروزی قرائت شده و با کم و کاستی ها در این زمینه برخورد خواهد شد./

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو