فونیکسریمکسبهتام

مدیرمسئولیت پذیری اجتماعی ایران خودرومطرح کرد:

ضرورت جوانگرایی در صنعت خودرو

عصر خودرو- مدیر مسئولیت پذیری اجتماعی ایران خودرو ، انتشار کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو را دارای گستره عظیم تری دانست و گفت:با توجه به رویکرد و نگاه مسئولانه وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به حوزه اجتماعی، این آئین بهانه ای برای توجه به موضوع اجتماعی در صنعت خودرو و در سطح بالاتر، حوزه وزارت صنعت و معدن قلمداد می شود که پیش از این با وجود اهمیت زیاد کم تر مورد توجه بوده است .

ضرورت جوانگرایی در صنعت خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکو پرس، نادره رضایی در مراسم رونمایی ازرونمایی گزارش عملکرد پایدار و مسولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو درسال 95 با بیان این مطلب، تثبیت موضوع مسئولیت های اجتماعی درساختار گروه صنعتی ایران خودرو را اتفاق مبارکی دانست و عنوان کرد: این اتفاق برای نخستین بار در صنعت خودروسازی و صنایع کشور با رویکردی ساختارمند در این سطح روی داده است.

    او با تاکید بر ضرورت جوان گرایی درصنعت خودرو اظهار کرد: باید جوانان متعهد و متخصص ایرانی گام به گام مسیر موفقیت را طی کرده تا به عنوان نسل جدیدی از مدیران به کشور خدمت کنند.

    مشاور اجتماعی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: مسئولیت های اجتماعی تنها به دنبال انجام کارهای مسئولانه و عام المنفعه از درآمد حاصله از فعالیت ها نیست بلکه به دنبال ترویج عملکرد پایدار در کسب و کار نوین است.

    او کتاب "گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت های اجتماعی شرکت ایران خودرو" را نخستین کتاب در صنعت خودرو، براساس استاندارد جهانی   (G.R.I)و حاصل اقدامات مسئولانه مجموعه ایران خودرو دانست و اذعان کرد: باید برای استمرار امید و ایجاد اعتماد بیشتر در میان مردم عملکرد بخش های مختلف به جامعه منعکس شود.

    مدیر مسئولیت پذیری اجتماعی ایران خودرو گفت:‌ همه مسئول هستیم که هر فعالیتی که انجام می دهیم، به بهترین شکل و مسئولانه باشد تا با تلاش جمعی، اتفاقات مثبت و خوبی را برای کشور رقم بزنیم.

    او با بیان این که رسانه ها چشمان بیدار و دیده بان جامعه هستند، آنها را در امر شفاف سازی متعهد و صبور خواند و اظهار کرد: از رسانه ها می خواهم تا با انعکاس دقیق واقعیات و مزیت های اقدامات مسئولانه در وجه اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی موجب ترویج آن در سطح جامعه شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو