فونیکسریمکسبهتام

با حضوروزیر صنعت ، معدن و تجارت صورت گرفت:

رونمایی از کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو

عصر خودرو- کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو در سال ۹۵ طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و اصحاب رسانه امروز در سالن اجتماعات ساپکو رونمایی شد.

رونمایی از کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسئولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایکو پرس، هدف از انتشار این کتاب که برای نخستین بار در صنعت خودرو کشور منتشر می‌شود، ارایه گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و طرح‌های انجام شده از سوی شرکت ایران خودرو  در حوزه ایفای وظیفه مسئولیت اجتماعی در بازه زمانی 1392 تا 1395 است.

    همچنین این کتاب تشریح کننده راهبردها، برنامه‌ها و عملکرد شرکت در مدیریت یکپارچه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی مرتبط با فعالیت این سازمان است.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مقدمه این کتاب آورده است: ایران خودرو یک خانواده  به وسعت ایران است و هدف ما این است که خانواده بزرگ ایران خودرو در مسیر توسعه پایدار پیش رود و رسالت خود را برای حفظ و ارتقای پایداری اقتصادی و اجتماعی و زیست‌محیطی کل کشور ایفا کند.

    مهندس هاشم یکه زارع اضافه کرد: تبیین مسئولیت پذیری شرکت ایران خودرو، ارکان اصلی مدیریت مسئولانه کسب و کار، تعاملات مسئولانه با مشتریان، مسئولیت پذیری شرکت ایران خودرو در قبال منابع انسانی، جامعه، محیط زیست، تعامل و همکاری ایران خودرو با دانشگاه ها و مراکز علمی برخی از عناوین مهم این گزارش به شمار می‌رود.

    این برای نخستین بار است که در صنعت خودور کشور مستندسازی و گزارش عملکردی در حوزه مسئولیت اجتماعی تدوین و منتشر می‌شود. گزارشی که در آن، شرکت ایران خودرو به تشریح راهبردها و برنامه‌ها و عملکرد این شرکت در نتیجه برخی از برنامه‌ها و عملکردهای ارایه شده مرتبط با بازه زمانی 1392 تا 1395 می‌پردازد.

    رونمایی از این کتاب، بهانه ای است تا نخستین بار در حوزه صنعت، معدن و تجارت، الگوی مسوولیت اجتماعی به عنوان یکی از الگوهای نوین کسب و کار اشاعه یابد. ضرورت این اقدام در راستای رویکرد مسوولانه وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به حوزه اجتماعی و متضمن هموارسازی مسیر توسعه کشور است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو