فونیکسریمکسبهتام

مجوزتردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به سراسر سیستان وبلوچستان صادر شد

عصر خودرو- معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار گفت: شورای تامین سیستان و بلوچستان، پلیس راهور و فرماندهی انتظامی این شهرستان به طور رسمی مجوز تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد را به سایر شهرهای این استان صادر کرد.

مجوزتردد خودروهای پلاک منطقه آزاد به سراسر سیستان وبلوچستان صادر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، غلامرضا پناه روز پنجشنبه  اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم شهرستان چابهار تا پایان فروردین ماه می توانند به تمام نقاط روستایی و شهری سیستان و بلوچستان سفر کنند.
    وی با قدردانی و تلاش های استاندار سیستان و بلوچستان، مسئولان محلی چابهار در خصوص پیگیری و موافقت برای تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار در سطح این استان، خاطرنشان کرد: بسیاری از تجار و فعالان اقتصادی در چابهار سرمایه گذاری هایی انجام داده اند و این اقدام می تواند منجر به سرکشی آنان از خانواده و گردش به مناطق مختلف استان شود.
    وی خاطر نشان کرد: صاحبان خودروهای پلاک منطقه آزاد پس از مراجعه به حوزه توسعه تجارت منطقه آزاد چابهار و تکمیل فرم، انجام تشریفات و مراحل قانونی مجوز تردد به سطح استان سیستان وبلوچستان را دریافت کنند.
    معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه در طول 24 سال گذشته بیش از 13 هزار خودرو به منطقه آزاد چابهار وارد شده است، خاطرنشان کرد: شعاع تردد این خودروها فقط تا 30 کیلومتر است.
    پناه افزود: این اقدام با استقبال خوب دارندگان خودروهای پلاک منطقه آزاد مواجه شده است.
    به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان در همسایگی کشور پاکستان و ساحل دریای عمان واقع شده و ظرفیت ها و توانمندی های زیادی در بخش اقتصادی دارد که در صورت شکوفایی آنها می تواند حوزه جنوب شرق کشور را متحول کند.
    شهر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو