فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد

حذف بخشی از گلوگاه‌ ترافیکی بزرگراه ساحلی شمال کشور

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل گفت: در آستانه سفرهای نوروزی و در راستای تکمیل بزرگراه ساحلی شمال کشور، بخش‌هایی از کنارگذرهای استان مازندران و گیلان زیر عبور ترافیک می‌رود.

حذف بخشی از گلوگاه‌ ترافیکی بزرگراه ساحلی شمال کشور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷:۰۰

    ‌به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، خیرالله خادمی در سفر به استان گیلان ضمن بازدید از کنارگذرهای ساحلی بیان کرد: در آستانه سفرهای نوروزی و در راستای تکمیل بزرگراه ساحلی شمال کشور 12.5 کیلومتر دیگر به طول کنارگذرهای این محدوده افزوده می‌شود.

    خادمی با اشاره به نقش کنارگذرها در هدایت ترافیک عبوری به خارج از شهرها اظهار داشت: به منظور تسهیل ترافیک، کاهش آلودگی درون شهرها و کاهش زمان سفر در بزرگراه ساحلی شمال کشور تا کنون بیش از 75 کیلومتر کنارگذر احداث شده است.

    وی افزود: در آستانه سفرهای نوروزی 6 ‌کیلومتر از کنارگذر لنگرود و 6.5 کیلومتر از رینگ شرقی کنارگذر محمود آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: کنارگذرهای بزرگراه ساحلی شمال کشور در شهرهای انزلی، لنگرود، چالوس، نور، محمود‌آباد، بابل، ساری و گرگان قرار گرفته است و نقش مهمی در کاهش ترافیک در شهرهای شمالی کشور دارد و تاکنون بیش از 75 کیلومتر زیرعبور ترافیک قرار گرفته است.

    خادمی با اشاره به بهره‌برداری از کنارگذر لنگرود در‌ ایام نوروز بیان کرد:‌ این کنارگذر به طول 9 کیلومتر است که یک باند آن در گذشته زیرعبور ترافیک قرار گرفته و به منظور تسهیل سفرهای نوروزی 6 کیلومتر دیگر از باند دوم آن در مرحله آسفالت قرار دارد و تا پیش از آغاز سفرهای نوروزی تکمیل می‌شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: با احداث این کنارگذر توزیع و هدایت ایمن ترافیک حاصل می‌شود و از ورود وسایل نقلیه گذری به شهر لنگرود و ایجاد ترافیک جلوگیری می‌شود.

    خادمی از تکمیل کنارگذر محمودآباد خبر داد و اظهار داشت:‌ این کنارگذر از دو رینگ شرقی و غربی تشکیل شده است و هر کدام به طول حدود 6 کیلومتر است و هم‌اکنون 6.5 کیلومتر از رینگ شرقی آماده بهره‌برداری در سفرهای نوروزی می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو