فونیکسریمکسبهتام

فرماندار اهواز:

گروه سایپا در ارائه خدمات رسانی در استان خوزستان بی نظیر است

عصر خودرو- فرماندار اهواز گفت: گروه خودرو سازی سایپا با تعداد بالای نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در استان خوزستان باعث اطمینان خاطر و دلگرمی مشتریان جهت خرید محصولات این گروه شده است.

گروه سایپا در ارائه خدمات رسانی در استان خوزستان بی نظیر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، نبی الله خون میرزایی فرماندار شهر اهواز در حاشیه بازدید از غرفه سایپا در سیزدهمین نمایشگاه خودرو استان خوزستان گفت: گروه خودرو سازی سایپا گروهی خوشنام، نام آشنا و کارآزموده در حوزه تولید و پشتیبانی خودرو در کشور است.

    وی یادآور شد: از زمان تاسیس سایپا تا کنون کارنامه این شرکت روز به روز پرفروغ تر از گذشته بوده است.

    وی افزود: گروه سایپا با تکیه بر توان داخلی و همکاری با شرکای صاحب نام خارجی نمونه بارز یک شرکت موفق در راستای اقتصاد مقاومتی است.

    فرماندار اهواز اظهار کرد: تنوع محصولات گروه سایپا برای گروه های هدف با کاربری های مختلف باعث شده ضمن افزایش رضایت مشتریان، سهم بیشتری از بازار را در اختیار داشته باشد.

    وی افزود: تولید محصولات گروه سایپا با تکیه بر توان  نیروی داخلی و فن آوری های بومی است که این موضوع نشان از موفقیت این مجموعه در حرکت جهت داخلی سازی هر چه بیشتر محصولات خود است.

    خون میرزایی اظهار کرد: گروه سایپا در زمینه تنوع محصولات‌داخلی و حضور‌ پررنگ نمایندگی های خدمات پس از فروش در سطح استان و کشور بی نظیر است و همین اطمینان خاطر و  رضایت مشتریان باعث رشد خرید محصولات گروه سایپا در بین هموطنان و همشهری های استان خوزستان شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط