فونیکسریمکسبهتام

۳پسر جوان به دردسر افتادند

ماجرای عجیب سرقت خودروی بنز برای خرید کادوی ولنتاین

عصر خودرو- ۳ پسر جوان که راننده یک بنز را ربوده و از او زورگیری و ماشینش را نیز سرقت کرده بودند امروز صبح در دادسرای ویژه سرقت بازجویی شدند.

ماجرای عجیب سرقت خودروی بنز برای خرید کادوی ولنتاین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، 25 بهمن ماه بود که مردی با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران از سه متهم جوان به اتهام سرقت خودروی بنزش که مدل c200 بود شکایت کرد.

    پس از این ماموران انتظامی ماموریت یافتند متهمان این پرونده را بازداشت کنند و پس از بازداشت متهمان پرونده بالاخره روز جاری هر سه متهم که شناسایی و بازداشت شده بودند در شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تحت بازجویی قرار گرفتند.

    کامران درباره جزئیات سرقت خودروی بنز به بازپرس پرونده گفت: من با فرشید و رسول دوست هستم، شبی که سرقت انجام شد در منزل فرشید در کرج بودم و با دوست‌دخترم سهیلا چت می‌کردم که سهیلا به من گفت فردا روز ولنتاین است و باید با هم بیرون برویم و خوش‌ بگذرانیم.

    وقتی موضوع را به فرشید گفتم او گفت برای دوستش میترا کادو نخریده و پولی ندارد، به همین دلیل با هم تصمیم گرفتیم به تهران بیاییم و هر جور شده با تهیه مبلغی برای سهیلا و میترا کادو بخریم.

    متهم در ادامه گفت: من قصد داشتم برای سهیلا انگشتر بخرم و فرشید می‌خواست برای میترا یه عروسک بخرد اما فقط درحد رفتن به تهران پول داشتیم.

    فرشید یک چاقو از خانه برداشت و همراه هم از خانه خارج شده و با مترو به تهران آمدیم، زمانیکه به تهران آمدیم با پرس‌وجو خودمان را به شمال شهر رساندیم و به خیابان گاندی رسیدیم.

    البته هدف خاصی نداشته و فقط در خیابان قدم می‌زدیم تا اینکه چشم‌مان به یک بنز سفید رنگ خورد که داخل آن یک پسر و دختر جوان بودند، زمانیکه آنها را دیدیم عقده‌هایمان بیشتر شد.

    در آن لحظات، پسر جوان از خودرو پیاده شد و به طرف عابربانک رفت.

    کامران در ادامه در زمینه نقشه سرقت شان گفت: فرشید به سرعت به سمت خودروی بنز رفت و به محض اینکه در عقب خودروی بنز را باز کرد، دختر جوان ترسید از خودرو پیاده شد و فرار کرد، در همین حین فرشید به سمت راننده بنز که داخل پیاده‌رو بود، رفت و او را به داخل خودرو کشاند، من نیز سوار بنز شدم، داخل بنز به پسر جوان ماجرا را تعریف کردیم و او خودش گردنبد طلایی را از گردنش درآورد و به ما داد اما من و فرشید طمع کردیم و تلفن ‌همراه راننده و دختر جوان را که داخل خودرو جا مانده بود برداشتیم.

    با اینحال بازهم قانع نبودیم و به صاحب بنز گفتیم می‌خواهیم که خودرو را به ما بدهد که او قبول کرد و گفت بنز را به ما می‌دهد و از ما خواست که پس از دو ساعت گشت ‌و گذار با خودروی بنز، خودرو را در مکانی رها کنیم و او گفت از ما شکایت نمی کند.

    این متهم که رانندگی با بنز را بلد نبود در ادامه گفت: ما نحوه رانندگی با خودروی بنز که از نوع c200 بود را بلد نبودیم و از راننده، نحوه رانندگی را پرسیدیم و او به ما آموزش داد چطور باید خودرو را برانیم در نهایت راننده را از خودرویش پیاده کردیم و راهی کرج شدیم، فرشید مرا به منزلم رساند و خودش با خودرو رفت.

    کامران به علی وسیله ایردموسی گفت: صبح روز بعد با فرشید تماس گرفتم و او با بنز دنبال من آمد و با هم به یک قهوه‌خانه در کرج رفتیم و آنجا حمید نیز به ما ملحق شد، بنز را در مکانی پارک کردیم که یک کانکس پلیس آنجا قرار داشت، دقایقی بعد حمید به قهوه‌خانه آمد و ما سفارش دادیم.

    دقایقی نگذشته بود که مأموران پلیس به داخل قهوه‌خانه آمده و پرسیدند خودروی بنز متعلق به چه کسی است که هیچ کس پاسخ نداد و مأموران جیب یکی یکی افراد داخل قهوه‌خانه را گشتند و در نهایت سوئیچ بنز را از داخل جیب فرشید پیدا کرده و ما را بازداشت کردند، من هیچ سابقه کیفری ندارم.

    در انتها متهم دیگر نیز ماجرا را به همان نحو تعریف کرد و دیگری نیز مدعی شد که در سرقت حضور نداشته و فقط اموال سرقتی را خریداری کرده است بدون اینکه بداند آنها سرقتی بوده اند. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو