فونیکسریمکسبهتام

ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در روزهایی برفی و بارانی

عصر خودرو- استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی فعال و خودروهای ون در خطوط پرتردد برای روزهای برفی در نظر گرفته شده است.

ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در روزهایی برفی و بارانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،حمید رضا رنجبر با اشاره به اینکه این طرح در ساعات اوج ترافیک و با هدف ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان اجرا می شود، افزود: اضافه نمودن 20 دستگاه خودرو تاکسی ون در مسیرهای پر ازدحام منطقه از جمله خطوط پایانه سیدخندان به مقاصد فلکه دوم و چهارم تهرانپارس و چهارراه نظام آباد در روزهای بارانی و برفی از جمله اقدامات موثری است که در به حداقل رسانیدن زمان انتظار مسافرین وکاهش میزان حضورمسافربرهای شخصی در محدوده پل سیدخندان نقش بسزایی داشته است.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی در اختیار وافزایش نظارت خودروهای گشت سازمان اتوبوسرانی نیز از دیگر اقدامات این معاونت در روزهای بارانی و برفی است.

    معاون شهردار منطقه 7 در ادامه به نصب و راه اندازی یک دستگاه پل عابر پیاده در ایستگاه متروی شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به تردد شهروندان جهت دسترسی به ایستگاه مترو و پایانه تاکسی واقع در حاشیه بزرگراه شهید صیاد شیرازی این پروژه اجرا و در نهایت جلب رضایت شهروندان را به همراه داشت.

    وی با اشاره به وجود 25 پل عابرپیاده در سطح این منطقه، عنوان کرد:  افزایش تعداد پل‌های عابر پیاده مکانیزه تمایل شهروندان برای استفاده از پل به منظور عبور و مرور را بیشتر می‌کند که نتیجه آن امنیت تردد در سطح شهر است. همچنین با کمتر شدن میزان تردد عابران پیاده در عرض معابر ترافیک شهر نیز روان‌تر می‌شود و میزان بروز حوادث کاهش می‌یابد.

      

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط