فونیکسریمکسبهتام

سفر| رالی «حرم تا حرم» + جزئیات

عصر خودرو- رالی گردشگری خانوادگی «حرم تا حرم» در مسیر مشهد تا کربلا برگزار می‌شود.

سفر| رالی «حرم تا حرم» + جزئیات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به‌گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، رامین افشاری - رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اظهار داشت: این رالی در مسیر زیارتی و سیاحتی دو کشور ایران و عراق برگزار ‌می‌شود و هدف از اجرای این طرح فرهنگی، معرفی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی مسیر حرم مطهر امام رضا (ع) تا حرم مطهر امام حسین‌(ع)، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن و کمک به ارتقای آستانه صبر و استقامت رانندگان و مسافران است.

    وی افزود: رالی حرم تا حرم، صبح روز جمعه 4 اسفند 96 با شرکت 50 دستگاه خودرو در شهر مقدس مشهد کلید خورده و پس از عبور از شهرهای سمنان، بروجرد، ایلام و مهران، 7 اسفند در شهر کربلا به پایان خواهد رسید.

    رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: پس از پایان رالی به خودروهای اول تا ششم به ترتیب، 8، 6، 5، 4، 3، 2 میلیون تومان و نفرات هفتم تا دهم یک‌میلیون تومان جایزه نقدی و به 10 نفر نیز به قید قرعه لوازم خانگی اهدا خواهد شد.

    علاقه‌مندان به شرکت در این رالی می‌توانند به نشانی تهران، ضلع شمالی پارک شهر، خیابان شهید فیاض‌بخش، نبش کوچه جهان‌گردی، پلاک 33 (68 و 66755591-021) یا وب‌سایت رسمی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی www.taci.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط