فونیکسریمکسبهتام

پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران (۳۲)

مدیر عامل سایپاسیتروئن: هدف سایپاسیتروئن کسب رتبه برتر در گروه PSA است

عصر خودرو- مدیرعامل سایپاسیتروئن گفت: از اهداف استراتژیک سایپاسیتروئن این است که جزو ۵ شرکت برتر گروه PSA از لحاظ کیفیت و بهره‌وری شود و مقام اول کیفیت و خدمات فروش و پس از فروش را در بازار ایران کسب کند.

مدیر عامل سایپاسیتروئن: هدف سایپاسیتروئن کسب رتبه برتر در گروه PSA است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، فریبرز شهباز در بخش تخصصی همایش بین المللی صنعت خودرو با اشاره به سابقه همکاری بیش از نیم‌قرن گروه خودروسازی سایپا و سیتروئن در تولید خودرو خاطرنشان کرد: با ثبت شرکت سایپاسیتروئن در اردیبهشت ماه سال جاری، طراحی فرایندهای مهندسی و عملیاتی برای تولید اولین محصول سیتروئن در این شرکت آغاز شده و در حال پیشرفت می باشد.

    مهندس شهباز با تاکید بر تولید محصولات سیتروئن با بالاترین کیفیت اعلام داشت: امیدواریم با بررسی توان و پتانسیل قطعه‌سازان داخلی، انتخاب و بهره‌گیری از تأمین‌کنندگان داخلی و زنجیره تأمین گروه سایپا، به هدف گذاری 70 درصد داخلی‌سازی قطعات برسیم.

    شهباز ضمن اشاره به تولید 200 هزار دستگاه از محصولات سیتروئن در این شرکت و صادرات 30درصد از محصولات تولیدی ابراز داشت: آموزش و یادگیری برای تمام سطوح، راه موفقیت و ارتقاء کیفیت محصولات می باشد و تمام تلاش این شرکت، استانداردسازی جهانی در زمینه‌های توسعه محصول، خدمات فروش و پس از فروش است.

    در ادامه یان مارتین قائم ‌مقام مدیرعامل سایپاسیتروئن، دلیل انتخاب شرکت سایپاسیتروئن برای سرمایه‌گذاری را بهره‌مندی از نیروهای جوان، متعهد و با انگیزه عنوان کرد و افزود: اولین محصول تولیدی این شرکت،C3   است که جزو بهترین خودروهای روز و رقابت پذیر اروپا محسوب می‌شود و هدف  مجموعه رسیدن به تولید انبوه و باکیفیت محصولات تولیدی در سایپاسیتروئن است.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به مأموریت های انجام شده کارکنان سایپاسیتروئن به کشورهای اروپایی و بازدید از شرکت‌های  گروه PSA، بیشترین سرمایه‌گذاری این شرکت در مقوله آموزش می باشد.

    گفتنی است پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو با حضور خودروسازان داخلی و خارجی و کارشناسان صنعت خودرو از کشورهای مختلف جهان، از 24بهمن به مدت دو روز در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می شود و شرکت سایپاسیتروئن در مرکز نمایشگاهی این مجموعه پذیرای بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو