فونیکسریمکسبهتام

شاسی بلند اسپرت ۴۰۰۸ پژو کِی عرضه می‌شود؟

عصر خودرو- خودروی جدید شاسی‌بلند پژو مدل ۴۰۰۸ قرار است تا سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه و روانه بازار شود.

شاسی بلند اسپرت ۴۰۰۸ پژو کِی عرضه می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

     به  گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، اخبار، شایعات و گزارش‌های جدیدی به تازگی از سوی اتو اکسپرس منتشر شده که تصاویر خودروی جدید شاسی‌بلند شرکت خودروسازی پژو فرانسه مدل 4008 را نشان می‌دهد که قرار است با طراحی کوپه تا سال 2020 میلادی یعنی دو سال دیگر وارد بازار خودرو شود.

    این خودرو که کلاس جدیدی از خودروهای اسپرت شاسی‌بلند و کوپه به شمار می‌رود، قادر خواهد بود با خودروهایی همچون تویوتا C-HR و سایر خودروهای مشابه خود با موفقیت به رقابت بپردازد.

    البته هنوز عرضه شاسی بلند جدید پژو 4008 به طور رسمی از سوی شرکت سازنده آن تایید نشده است اما ژان فیلیپه ایپاراتو - مدیرعامل شرکت خودروسازی پژو فرانسه - در مصاحبه با اتو اکسپرس اعلام کرد:"دو سال پیش از تولید و عرضه شش مدل جدید تا دو سال آینده یعنی امسال، سخن گفتیم که باعث شد در بازار اروپا سه مدل و در بازار چین دو مدل عرضه شود. حالا هم با توجه به افزایش تقاضا و محبوبیت خودروهای شاسی بلند و اسپرت در سراسر جهان قصد داریم یک خودروی شاسی بلند با توان رقابت با خودروهای مشابه را تولید و عرضه کنیم".

    بر اساس این گزارش‌ها، این خودروی جدید از مدل‌های 2008، 3008 و 5008 و همچنین مدل‌های خودروی بی ام وی همچون X2 ، X4 و X6 الهام خواهد گرفت و ساخته خواهد شد. سقف این خودرو از یک مدل جدید پیروی کرده، چراغ‌های نواری باریکی در عقب خواهد داشت و همچنین با بازطراحی جدیدی از جلوپنجره جسورانه‌تری بهره خواهد برد و کاملا با مدل 3008 متفاوت خواهد بود. در واقع می‌توان گفت این خودرو ترکیبی از کلاس خودروهای شاسی بلند و کوپه است.

    وی در ادامه خاطر نشان کرده است که تمامی محصولات پژو در آینده به سیستم جدید i-Cockpit در کنار پنل رول فرمان دیجیتال و نسبتا کوچک مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود کابین و فضای داخلی پژو 4008 همانند 3008 تنها با ارتفاع صندلی راننده و حالت اسپرت باشد.

    با توجه به افزایش محبوبیت و استقبال از خودروهای برقی وهیبریدی لوکس، انتظار می‌رود شرکت پژو نیز دو مدل هیبریدی هم از این خودرو با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ و پیشرانه برقی برای محور جلو با هر دو محور تولید و عرضه کند.

    مدل هیبرید شاسی‌بلند- کوپه‌ جدید پژو در دو تیپ‌ مختلف استاندارد با قدرت پایه‌ 240 اسب بخار (موتور برقی در محور جلو) و مدل GT با قدرت 300 اسب بخار (موتور برقی در دو محور) عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو