فونیکسریمکسبهتام

معاون عمرانی وزیر کشور:

طرح جدید ترافیک هنوز به تایید فرمانداری تهران نرسیده است

عصر خودرو- معاون عمرانی وزیر کشور درباره طرح جدید ترافیک تهران گفت: هنوز این طرح به تایید فرمانداری تهران نرسیده است.

طرح جدید ترافیک هنوز به تایید فرمانداری تهران نرسیده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سیدمحمدعلی افشانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره طرح جدید ورود خودرو به محدوده طرح ترافیک افزود: هنوز این طرح به تصویب کامل نرسیده و باید پس از تصویب شورای شهر، در فرمانداری تهران بررسی شود.
    معاون عمرانی وزیر کشور در پاسخ به این سوال که سهمیه خبرنگاران در طرح جدید لحاظ نشده و آیا وزارت کشور با این موضوع موافق است یا خیر بیان داشت: من الان قضاوتی ندارم ولی نقطه نظراتم را به عنوان دبیر شورای عالی ترافیک عنوان کرده ام.
    افشانی همچنین درباره نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور نیز گفت: یکی از اقدامات اصلی رئیس جمهوری در سال های باقی مانده از دولت دوازدهم نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی با اولویت حمل و نقل درون شهری که مقرر شد، کامیون ها و کامیون های درون شهری نوسازی شوند و تیم اقتصادی دولت این طرح را بررسی کرده و قرار شده که رئیس جمهوری در هفته آینده یا هفته های دیگر این موضوع را اطلاع رسانی کند.
    معاون عمرانی وزیر کشور همچنین درباره مصوبات امروز جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور اضافه کرد: در این جلسه درباره نقشه راه های درون و برون شهری برای کاهش تلفات جاده ای با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه به الزام برنامه ششم در این زمینه بحث شد.
    افشانی تصریح کرد: مقرر شد متناسب با سهم هر دستگاه، دستورالعملی اجرایی برای آن وزارتخانه و دستگاه ارسال شود که بتوانیم تا پایان برنامه ششم تلفات جاده ای را کاهش دهیم.
    معاون عمرانی وزیر کشور اصلاح معابر و حذف نقاط حادثه خیز را در راه های برون شهری از دیگر موارد مطرح شده عنوان کرد و گفت: تقویت اورژانس هوایی یکی دیگر از مواردی بود که این مورد باعث انتقال سریع تر مصدومان و نجات جان آنها می شود که تصمیم گرفته شد این موضوع تقویت شود.
    افشانی درباره طرح جامع شهر گرگان نیز اظهار داشت: این موضوع در جلسه امروز مطرح شد و ایرادات و اشکالات آن که در طرح هایی قبلی مطرح شده بود بررسی و سعی شد که اشکالات آن برطرف شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط