فونیکسریمکسبهتام

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۵ بهمن

عصر خودرو- معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۵ بهمن ماه جاری در سراسر کشور به صورت حضوری و غیرحضوری (اینترنتی) خبر داد.

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ۱۵ بهمن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ، میر حسن موسوی روز چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: در روز 15 بهمن ماه پیش فروش بلیت قطارهای تهران - مشهد آغاز می شود و پیش فروش بلیت سایر مسیرهای ریلی کشور نیز یک روز بعدی یعنی 16 بهمن آغاز خواهد شد.

    معاون مسافری راه آهن تاکید کرد: پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی سال 97 بدون افزایش قیمت خواهد بود و پیش فروش تا روز 15 فرودین ماه سال 97 ادامه خواهد داشت.
    وی با اشاره به اینکه از سال 94 تاکنون افزایش قیمتی در نرخ بلیت‌های قطار اعمال نشده است، ادامه داد:‌ در راستای افزایش استقبال از قطار به عنوان حمل و نقل ایمن و پاک، نوروز امسال نیز افزایش قیمتی در نرخ بلیت‌ها نداریم.

    او همچنین گفت که پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطارها از طریق سامانه‌های فروش سفیرریل و‌ رجا انجام می‌شود، همچنین 25 شرکت که راه‌آهن به آنها مجوز فروش اینترنتی بلیت داده است و نام آنها در سایت راه‌آهن موجود است، فروش را انجام می‌دهند.‌‌

    موسوی افزود: با برنامه ریزهای انجام شده پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از ساعت 8 صبح روز 15 بهمن ماه سال جاری به صورت غیر حضوری (اینترنتی) و در مراکز فروش بلیت به صورت حضوری همزمان در تهران در سراسر کشور آغاز می شود و متقاضیان می توانند نسبت به تهیه بلیت های مورد نیاز خود برای انجام سفرهای نوروزی اقدام کنند.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امسال و در راستای بهینه‌سازی خدمات 248 دستگاه واگن مسافری با عمر بالای 30 سال از سیر خارج شد تا خدمات رسانی به مردم به شکلی مناسب تری انجام شود.

    موسوی همچنین تصریح که در ایام نوروز امسال به طور متوسط روزانه 242 رام قطار اعزام می‌شود و کل قطارها برای دوره پیک نوروزی 4840 رام قطار خواهد بود.

    معاون مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افزایش 15.7 درصدی ظرفیت‌ قطارها، تعداد صندلی ایجاد شده برای قطارهای نوروزی را یک میلیون و 873 هزار صندلی عنوان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو