فونیکسریمکسبهتام

شهروندان مراقب باشند

سارقان به سراغ خودروهای پوشیده از برف می روند

عصر خودرو- در این هوای برفی سارقان روش جدیدی را برای پیدا کردن خودروهایی که صاحبانشان از آنها غافل شده اند، پیدا کرده اند.

سارقان به سراغ خودروهای پوشیده از برف می روند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، این روزها که تهران همچون عروس لباسی سپید از جنس برف به تن کرده و هوا به میزان قابل توجهی سرد شده است، اغلب افراد جز در موارد اضطراری و در صورت داشتن کاری فوری از منازل خود بیرون نمی آیند و می توان گفت که از اتفاقات خارج از منزل بی خبرند.

    همچنین بسیاری از همشهریان تهرانی به دلیل نداشتن فضایی به عنوان پارکینگ برای پارک کردن ماشین خود از فضای موجود در جلوی درب منازل خویش به این منظور استفاده کرده و فارغ از در نظر گرفتن نکات ایمنی، اتومبیل خویش را برای چندین ساعت در فضای مذکور رها می کنند.

    سردی هوا و بارش برف زمستانی که اغلب اجسام از جمله اتومبیل ها را به استتار درآورده است، فرصت غنیمتی را برای سارقان فراهم کرده است، تا از میزان برفی که بر روی ماشین ها نشسته بتوانند زمان آخرین سرکشی صاحبان خودروها را حدس بزنند و از غفلت چندین و چند ساعته آن ها برای سرقت لوازم خودرو و اشیای داخل آن استفاده کنند.

    نکته ای که ممکن است از دید بسیاری از همشهریان پایتخت نشین به دور مانده باشد و پس از مراجعه مجدد به خودروی خود با شیشه های شکسته آن و همچنین سرقت ابزار و وسایلی که در آن وجود داشته مواجه شوند.

    سارقان از هر فرصتی که فضای مناسبی را برای پیش برد اهداف آن ها به وجود بیاورد استفاده می کنند و بهتر است شهروندان تهرانی پس از بارش برف، در اولین فرصت نسبت به پاک سازی اتومبیل خود از برفی که بر آن نشسته است اقدام کرده و از سرقت لوازم خودروی و همچنین وارد آمدن خسارت به وسیله نقلیه شان جلوگیری به عمل بیاورند.

    کوچه ها و مکان هایی که با کلانتری ها در محلات شهر فاصله دارند فضای بسیار خوبی را برای سارقان در هوای برفی و سرمای شدید این روزها مهیا کرده است و شهروندان باید نکات ایمنی را در حفظ هر چه بهتر وسایل نقلیه خود به خاطر داشته باشند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو