فونیکسریمکسبهتام

خالدی مطرح کرد؛

نداشتن زنجیر چرخ، مهمترین دلیل در راه ماندن مسافران در جاده های برفی

بازگشایی بیش از نیمی از محورها تا اواخر امروز

عصر خودرو- سخنگوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: نداشتن زنجیر چرخ موجب توقف ماشین ها در جاده ها شد که متاسفانه ماشین های راهداری هم در صف های طولانی گرفتار شدند و نتوانستند عملیات حین بارش را به خوبی انجام دهند.

نداشتن زنجیر چرخ، مهمترین دلیل در راه ماندن مسافران در جاده های برفی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، یاسر خالدی سخنگوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مهمترین عامل ترافیک و بسته شدن مسیرها نداشتن تمهیدات زمستانی بود.
    خالدی با اشاره به اینکه از چهارم بهمن با پیش بینی های صورت گرفته از طریق سازمان هواشناسی اخطارهای لازم را داده بودیم، گفت: برخی از هموطنان به دلیل نداشتن زنجیر چرخ تعادل کافی را برای کنترل ماشین نداشتند و باعث به وحود آمدن صف های طولانی ماشین ها در مسیرها شدند.

    وی افزود: عملیات بازگشایی از ساعت 23 شب گذشته با تمام تجهیزات و پرسنل راهداری در آزاد راه تهران -قم آغاز شده است.

    سخنگوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به اینکه انجام عملیات راهداری، سه مرحله قبل، حین و بعد از بارش را شامل می شود، گفت: همکاران اقدامات قبل از بارش را به خوبی انجام دادند و البته عملیات نمک پاشی و شن پاشی صورت گرفته بود.

    وی افزود: با توجه به حجم زیاد بارش و ایجاد صف های طولانی ماشین ها به علت نداشتن زنجیر چرخ ماشین های راهداری هم در صف ماشین ها گیر کردند و نتوانستیم عملیات حین بارش را به خوبی انجام دهیم.

    خالدی خاطر نشان کرد: از شب گذشته تمام مدیران راهداری در مرکز مدیریت راه‌های کشور حضور داشتند.

    وی با اشاره به اینکه اطلاعات تمام دوربین هایی که در راه ها وصل شده اند در اختیار هموطنان عزیز است، گفت: هموطنان قبل از مبادرت به سفر حتما با شماره  141 اطلاعات مسیر را دریافت کنند.

    سخنگوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گزارش 24 ساعت اخیر سازمان راهداری با بیان اینکه در 20 استان شاهد برف بودیم، خاطر نشان کرد:268 محور درگیر بارش برف بودند، 8 محور مسدود شدند و با بازگشایی جاده هراز در حال حاضر 7 محور مسدود است.

    خالدی با توصیه به هموطنان  گفت: از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند. باک خودروها پر باشد همچنین از سفر در شب به شدت خودداری کنند.

    وی تصریح کرد: تا اواخر امروز بیش از نیمی از محورها را بازگشایی می کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو