فونیکسریمکسبهتام

به همت مردم؛

«استاد صافکار» از زندان آزاد شد

عصر خودرو- به همت مردم، «استاد صافکار» که از فروردین سال گذشته به خاطر انفجار در حین کار روی یک خودرو و فوت صاحب آن، در زندان به سر می برد، آزاد شد.

«استاد صافکار» از زندان آزاد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، 10 روز پیش گزارشی   با عنوان «سفر ناتمام «طاهر»/ سالی که هیچ وقت تحویل نشد» پیرامون شرح حال یکی از زندانیان جرائم غیرعمد منتشر شد. در این گزارش آمده بود:

    یک هفته مانده به نوروز سال 94 بود که طاهر، مالک یک خودروی دوگانه سوز پس از انجام عملیات صافکاری با توافقی که بر سر دستمزد نقاشی پرایدش کرده بود، ماشین را تحویل استادکار می‌دهد تا عملیات بتونه کاری و نقاشی با فوریت انجام شود.طاهر که به دنبال برنامه ریزی برای سفر عید نوروز بود، از استاد صافکار تقاضا می کند ماشین را زودتر به او تحویل دهد.

    استادکار پس از چند روز عملیات بتونه کشی و زیرکاری، تقریبا در مراحل پایانی خود قرار داشت که به خاطر بارانی بودن هوا، ماشین را به  داخل اتاقی می برد. در روز جابجایی خودرو، اتفاقا آقاطاهر که به دلیل شلوغ بودن کارهای پایانی سال، نگران موعد تحویل خودرو بود در کارگاه کوچک گوشه گاراژ حاضر می‌شود تا بلکه کار رنگ خودرو آن روز تمام شده و با اختلاف یک روز از موعد تحویل، ماشین را بگیرد تا در سفر عیدانه خانوادگی به ترافیک نوروزی نخورند.

    در تعدد سفارش‌های استادکار و دو شاگرد او، مالک خودرو برای اینکه کار خوبی تحویل مشتری بدهد و برای جلوگیری از ایجاد لکه بر روی سطح خودرو و یک دست شدن رنگ با آستر، اقدام به ریختن مقداری بنزین در داخل مخزن پمپ (کمپرسور) باد می‌کند اما در حین کار مخزن باد ترکیده و به خاطر برخورد ترکش‌های ناشی از این انفجار هر چهار نفر حاضر در این حادثه از ناحیه ساق پا، سر و صورت دچار جراحت و سوختگی می‌شوند و مالک خودرو به دلیل وجود لخته خون در قلب فوت می‌کند.

    استاد صافکار به همت مردم از زندان آزاد شد

    این زندانی از فروردین 95بابت 47 میلیون تومان در زندان بود. پس ازانتشار این گزارش  مردم دست به کار شده و مبلغ لازم برای تامین بدهی این زندانی را آزاد کردند و وی اکنون از زندان  آزاد شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط