فونیکسریمکسبهتام

دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه:

ارتقای کیفی صنعت قطعه سازی کشور با حضور رنو محقق شد

عصر خودرو- دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور گفت: شرکت رنو علاوه بر جلب رضایتمندی مشتریان، به دنبال جلب رضایت زنجیره تامین از جمله قطعه سازان نیز هست و در این پیوند، تدوین استانداردهای سختگیرانه، برنامه های ارتقای کیفی و رابطه برد- برد یاد شده، موجب تقویت همکاری ها خواهد شد.

ارتقای کیفی صنعت قطعه سازی کشور با حضور رنو محقق شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سهام نیوز ، دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور گفت: شرکت خودروسازی رنو  برنامه ریزی خاصی برای شریکان استراتژیک خود از جمله قطعه سازان دارد و در این  راستا یک رابطه برد – برد تعریف کرده است.

     آرش محبی نژاد افزود: افزایش تیراژ تولید محصولات رنو در ایران و پیگیری استراتژی «هر مدل خودرو، یک قطعه ساز» از سوی این شرکت، تیراژ قطعه سازان ایرانی را اقتصادی کرده و بتدریج بالاتر خواهد برد.

    به گفته این مقام صنفی، قطعات تولیدی قطعه سازان ایرانی تاکنون به قیمت های عادلانه از سوی رنو خریداری شده و تیراژ اقتصادی سبب می شود تا توسعه همکاری های دوجانبه را شاهد باشیم.

    وی با اشاره به برنامه ریزی فرانسوی ها برای آموزش قطعه سازان ایرانی، گفت: اجرای استانداردهای جدید رنو و سیستم های کیفیی که از قطعه سازان می خواهند، همگی ارتقای کیفی سازنگان قطعات خودرویی را موجب خواهد شد.

    محبی نژاد با اشاره به یکی از بندهای قرارداد رنو با قطعه سازان ایرانی، بیان داشت: در صورت تاخیر در اجرای قرارداد یا پرداخت ها، جریمه برای این شرکت در نظر گرفته شده که خود، مشوقی برای قطعه سازان است.

    وی یادآوری کرد: چنین رویه ای را از آغاز فعالیت رنو در کشورمان شاهد بودیم و حال که این شرکت با شرکت های نیسان و میتسوبیشی ژاپن ادغام و به بزرگترین تولیدکننده خودرو در جهان بدل شده، برنامه ریزی خاصی برای شرکای استراتژیک خود از جمله قطعه سازان دارد و یک رابطه برد- برد تعریف کرده است.

    دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان کشور ادامه داد: شرکت رنو علاوه بر جلب رضایتمندی مشتریان، به دنبال جلب رضایت زنجیره تامین از جمله قطعه سازان نیز هست و در این پیوند، تدوین استانداردهای سختگیرانه، برنامه های ارتقای کیفی و رابطه برد- برد یاد شده، موجب تقویت همکاری ها خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو