فونیکسریمکسبهتام

تحقق اقتصاد مقاوتی در سومین کارخانه بزرگ رینگ اسپرت جهان در نی ریز

عصر خودرو- سومین کارخانه تولید رینگ اسپورت جهان بدون دخالت کارشناسان خارجی، زمینه اشغال ۴۰۰ نفر را در نی ریز فراهم کرده است.

تحقق اقتصاد مقاوتی در سومین کارخانه بزرگ رینگ اسپرت جهان در نی ریز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹:۰۰
     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،  ، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از کارخانه تولید رینگ اسپرت در ناحیه صنعتی ده فاضل نی ریز، تولید کنندگان و صنعتگران را پیشقراولان اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: تلاش در عرصه تولید و صنعت و ایجاد اشتغال، حرکتی جهادی و پر ثواب است.
    وی با شاره به اینکه توجه به ظرفیت‌های داخلی، استفاده بهینه از منابع انسانی در جهت تولید محصول باکیفیت مطابق با آخرین استاندارد‌های روزجهان و خودکفایی کشور از مهمترین جلوه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است افزود: سرمایه گذار این مجموعه صنعتی با در پیش قراردادن این رویکرد‌ها موفق به تولید محصولاتی شده که درسطح جهانی قابلیت عرضه دارد و کیفیت محصول نیز حتی بالاتر از نمونه‌های مشابه خارجی است و در تولید انواع محصولات رینگ اسپورت جزء برند‌های معتبر جهانی است.
    احد فتوحی اظهار داشت: با توجه به بالا بودن هزینه ایجاد اشتغال پایدار صنعتی، باید دست کارآفرینانی که با وجودمشکلات در این عرصه وارد شده اند را بوسید.
    مدیر عامل شرکت کارخانجات رینگ اسپورت نی ریز نیز در این بازدید با اشاره به بخشی از ظرفیت‌های این مجموعه صنعتی در انتقال و بومی سازی دانش فنی تولید این محصولات گفت: از سال 1385 فعالیت این مجموعه صنعتی در حوزه تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی آغاز و هم اکنون به عنوان بزرگترین شرکت تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی در ایران و خاورمیانه به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.
    محمد حسین مربی با بیان اینکه هم اکنون در سطح جهان، 10 مجموعه صنعتی تولید رینگ اسپورت به فعالیت می‌پردازد گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید بیش از 10 هزار رینگ اسپورت بزرگترین کارخانه تولید این محصولات در خاورمیانه و سومین تولید کننده بزرگ دنیا است.
    وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 400 نفر بطور مستقیم در این شرکت مشعول به کار هستند که بزودی این تعداد به 520 نفر خواهد رسید.
    مدیر عامل شرکت کارخانجات رینگ اسپورت نی ریز با بیان اینکه در حال حاضر انواع رینگ‌های آلومینیومی را برای خودروسازان ایرانی تولید کرده و در کنار آن سایر قطعات موتوری مانند فیدبک تایر، موتور EF7 و یا اولماژو را برای موتور EF7 تولید می‌کنیم گفت: بطور تقریبی می‌توان گفت: حدود 70 درصد از ماده اولیه این محصولات از آلومینیوم است.
    وی با بیان اینکه امکان تولید رینگ در تمامی سایز‌ها از سایز 13 تا سایز 19 برای محصولات در این مجموعه صنعتی فراهم شده است گفت: مشتریان محصولات ما ایران خودرو، سایپا و کرمان خودرو هستند.
    وی همچنین گفت: از مرحله راه اندازی و نصب ماشین آلات تا تولید محصول و نیز به روز رسانی خطوط تولید همه به وسیله نیرو‌های داخلی انجام شده و هیچ کارشناش خارجی در راه اندازی کارخانه و نیز تولید آن دخالت نداشته است.
    مربی در ادامه با اشاره به اجرای طرح توسعه در این مجموعه صنعتی گفت: با راه اندازی خط جدید تولید، برای 120 نفر دیگر نیز اشتغال ایجاد می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو